Gå til innhold

Gravid tablettene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 tabletter per dag?? Herlighet, hadde jeg ikke orket. Jeg tar kun én tablett. Husker ikke merket nå, men tar dem alltid med mat. Stikk ut og finn en type hvor du kun trenger én tablett om dagen.

Hvis du blir veldig kvalm av alle multivitaminer kan du alltids kjøpe kun folsyretabletter.

Jeg også bruker den med 4 tabletter om dagen, forrige svangerskap gikk jeg på disse ut første trimester, etter dette gikk jeg over til multivitamin, og trantabletter.. så ble nesten det samme da også forsåvidt :-) Regner med at jeg gjør det samme denne gangen :-)

jeg blir også kvalm av disse, eller det er vel heller størrelsen på tablettene, og antallet som gjør at jeg brekker meg... bytter på å ta alle 4 når jeg er i god form, og kun de små folesyretablettene i egen boks når formen er på bunn. 

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg er 10 uker og kaster også opp av de. Er sikker på at det er de fordi jeg veksla mellom å ta de i de første ukene og så bytta jeg til å ta kun en folsyretablett. Jeg var kvalm og spydde helt til jeg slutta med de 4 tablettene og var helt fin når jeg kun gikk på folat. Nå prøvde jeg å ta de igjen og ble like dårlig på nytt. Så mitt råd er å kutte de ut og kjøpe en hvor du kun må ta èn tablett! Du kan ta tran omså og spise D-vitamin i tyggetablett-form om du trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...