Gå til innhold

Er jeg virkelig gravid?

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gode ord ☺ Det er tydeligvis ganske vanlig SA,det er kroppens tegn til at noe er galt med fosteret leste jeg.Jeg blødde litt på do, så jeg tok på meg bind og har ikke blødd noe mer i natt kun en stripe brunt blod. Tror jeg bare må legge det bak meg til mandag ☺ GOD HELG

Fortsetter under...

Jeg blødde flere ganger sist jeg gikk gravid, nesten hver dag fra uke 5+6 og til uke 11, og da jeg hadde ultralyd da jeg var ca 9 uker, så de at jeg hadde mistet en tvilling.. Så det kan jo hende at det går bra! (Mistet i uke 16, men det var pga at vannet gikk) Men det er uansett tøft å blø, og ha den sorgen og usikkerheten. Stooor klem til deg <3

Sikkert tøft å miste i uke 16! :( Klem til deg. Ble du gravid igjen senere?

Det var enormt tøft, hadde en Sa i januar når jeg var nesten 12 uker, ble gravid på 1 forsøk og den endte i uke 16, akkurat da jeg hadde begynt å føle meg trygg... Denne gangen har det tatt tid å bli gravid igjen, har hatt litt ustabil syklus etterpå. Har vært heldig til nå, og "alltid" blitt gravid i 1 og 2 andre pp, og nå er vi i pp 6... Det er også en påkjennelse, termindatoen måtte jeg gå igjennom uten en spire.... Har IKM i disse dager, så hååååper :)

Lurt å legge det bak seg til mandag! Krysser fingrene for deg!!

Tusen takk for omtanke. Her gikk det ikke bra, bar på sykehuset for smerter i går. Fosteret er dødt men kroppen har ikke støtt det ut, så jeg har fått tabletter som skal hjelpe og hvis ikke må jeg operere i dag. Vi kommer oss igjennom det her også tar vi en dag av gangen ☺

Bamsemoms, det var trist at du har fått det bekreftet. Samme som meg da, jeg hadde MA i uke 10, det var min første graviditet. Fosteret var da 22 mm så jeg fikk velge mellom piller og utskrapning, de anbefalte utskrapning. Jeg valgte det. Fort gjort og ingenting å grue seg til, hvis det ender med det for din del også. Inn på morgenen, ute til lunsj.

Hvor langt på vei er/var du?

Lykke - mamma til 2, sender deg gode klemmer, kan ikke forstå hvor vondt det må ha vært å miste så sent... Alltid vondt, men man venter jo på å bli ferdig med de 12 ukene så man kan senke skuldrene litt. Da er det nok ekstra vondt når det allikevel ikke går. Krysser fingrene for at det ligger en liten en på lur i magen din, som du ennå ikke vet om 👍

Annonse

Heisann alle sammen. Jeg fikk tabletter på legevakten i natt, har så vidt blødd litt i dag og undersøkelsen viste ingen tegn til fosteret lengre. Så her har nok tablettene gjort susen. Men så skal dere høre! Jeg tok blodprøver på sykehuset etter undersøkelsen, så skulle de ringe meg opp igjen, de ringte kl.16. ca. Da fikk jeg beskjed om at hcg har steget igjen?! Så nå må jeg tilbake i morgen! Hva i all verden er det som skjer med kroppen min???

Ja, det høres veldig rart ut. De sa selv at jeg er ikke mer enn 4-5 uker på vei og det vil derfor gjøre det vanskelig for dem å se noe som helst, men vi så i går at der var en fostersekk der og at den i dag var blitt borte. Hadde selvsagt håpet på at det gikk bra, men det gjorde det ikke. Så hadde på en måte satt meg fred med sorgen, at nå var det endelig over men tydeligvis ikke.

Tusen takk for alle gode svar og råd ❤ Dere her inne på forumet er knall gode! ☺

Heisann igjen. Tok hcg prøver i dag med en stigning fra 2700 til 3900, så jeg må inn igjen på sykehuset nå. Dette syntes jeg rett og slett er tøft å forvirrende. UL i går viste ingen tegn til foster? Pluss at jeg har har hatt de tablettene som skulle hjelpe kroppen å fjerne fosteret? Kanskje det ligger igjen rester? Men nå skal jeg hvertfall inn igjen nå og regner med at jeg ikke får reise hjem før de vet hva som foregår.

Det var en liten oppdatering fra meg.

Heisann igjen. Tok hcg prøver i dag med en stigning fra 2700 til 3900, så jeg må inn igjen på sykehuset nå. Dette syntes jeg rett og slett er tøft å forvirrende. UL i går viste ingen tegn til foster? Pluss at jeg har har hatt de tablettene som skulle hjelpe kroppen å fjerne fosteret? Kanskje det ligger igjen rester? Men nå skal jeg hvertfall inn igjen nå og regner med at jeg ikke får reise hjem før de vet hva som foregår.

Det var en liten oppdatering fra meg.

Kan vere graviditet utenfor livmoren eller?

Anonymous poster hash: 4aa19...14a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...