Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Hva gjør dere med det tomme kapslene? De fylles jo med vann, og dette renner ut i søppelbøtta mi, og hvis jeg har hull i posen, fylles spannet med kaffevann. Æsj, jeg er så lei av å rydde dette! Hvordan gjør dere det med kaffekapslene? Anonymous poster hash: b6783...a48
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Lar de ligge i vasken og renne av seg en stund, evt lar de renne av i boksen som hører med til maskinen(men da har jeg en tendens til å glemme av de) I søpla har jeg alltid dobbel plastpose for å hindre at ting renner ned i spannet. Anonymous poster hash: 6802f...e19
Soon to be mum Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Har en spiss, gammel biffkniv som jeg skjærer et lite hull i "lokket" med. Så skyller jeg dem og hiver i plastavfallet. (Ja, seriøst gjør jeg det.)
Grønn Sommerfugl Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Legg en avis i bunn av søppelkasse
MarianeA Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Jeg har en liten beholder med rist i bunnen som fulgte med kaffemaskinen. Der legges brukte kapsler og får renne av seg før de går videre i søpla. Alternativt kan du lage deg en egen beholder med dobbel pose som du hiver dem i.
LeTwinsA Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Aaaaargh dette problemet sliter vi også med. Er sååå lei
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Er bare å la de renne av seg en annen plass her går de i vasken. Avispapir har vi i bunnen av bøtta uansett. Anonymous poster hash: c65a1...a86
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Takk for input! Vi har en sånn svart boks som fulgte med, men når jeg hiver kapslene oppi der, lander de 50% av gangene på hodet. Dvs med hullet opp. Aaaahhh. Alt man skal slite med. Hi. Anonymous poster hash: b6783...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå