Gå til innhold

Dagens I-landsproblem: dere med Dolce gusto kaffemaskiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med det tomme kapslene? De fylles jo med vann, og dette renner ut i søppelbøtta mi, og hvis jeg har hull i posen, fylles spannet med kaffevann. Æsj, jeg er så lei av å rydde dette! Hvordan gjør dere det med kaffekapslene?

Anonymous poster hash: b6783...a48

Fortsetter under...

Skrevet

Lar de ligge i vasken og renne av seg en stund, evt lar de renne av i boksen som hører med til maskinen(men da har jeg en tendens til å glemme av de)

I søpla har jeg alltid dobbel plastpose for å hindre at ting renner ned i spannet.

Anonymous poster hash: 6802f...e19
Skrevet

Har en spiss, gammel biffkniv som jeg skjærer et lite hull i "lokket" med. Så skyller jeg dem og hiver i plastavfallet. (Ja, seriøst gjør jeg det.)

Skrevet

Legg en avis i bunn av søppelkasse :)

Skrevet

Jeg har en liten beholder med rist i bunnen som fulgte med kaffemaskinen. Der legges brukte kapsler og får renne av seg før de går videre i søpla. Alternativt kan du lage deg en egen beholder med dobbel pose som du hiver dem i.

Skrevet

Aaaaargh dette problemet sliter vi også med. Er sååå lei 

Annonse

Skrevet

Er bare å la de renne av seg en annen plass :) her går de i vasken. Avispapir har vi i bunnen av bøtta uansett.

Anonymous poster hash: c65a1...a86

Skrevet

Takk for input!

Vi har en sånn svart boks som fulgte med, men når jeg hiver kapslene oppi der, lander de 50% av gangene på hodet. Dvs med hullet opp. Aaaahhh. Alt man skal slite med. Hi.

Anonymous poster hash: b6783...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...