Gå til innhold

hvor får man tak i Saba bind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte dette for noen år siden etter fødselen, men nå har jeg ikke sett det en plass! Noen som vet?

Anonymous poster hash: bdf1b...73b

Skrevet

Jeg ville prøvd på apotek. Men jeg vet ikke om de finnes lenger - husker ikke sist jeg så dem noe sted.

Anonymous poster hash: 051bf...f2b
Skrevet

Kan ikke tro de finnes lengre...grøsser litt her jeg sitter. :legrine:

Skrevet

Hvorfor vil du bruke saba bind?

Anonymous poster hash: 81a31...643

Skrevet

Hvorfor vil du bruke saba bind?

Anonymous poster hash: 81a31...643

Dem savnet jeg også sist jeg hadde født! De er myyyyyyyke... Jeg var såpass mishandla i underetasjen at jeg ikke orket de "vanlige" plastdekte bindene.

Anonymous poster hash: 44a60...ad1

Skrevet

På butikker som Europris, Nille, Bic etc

Anonymous poster hash: ea7c7...dfb

Skrevet

Jeg lette alle steder da jeg fikk vesla for tre år siden, de var ikke å oppdrive. Oppdater gjerne om du finner dem :-)

Anonymous poster hash: 76891...ee4

Skrevet

Tror ikke de finnes lenger, og godt er det, den nettingoverflaten hvor blodet størknet og klumpet seg var ikke særlig behagelig....

Men spør på apoteket etter mye tykke bind med god sugeevne, de har andre typer der enn på matbutikken. Ellers vil jeg anbefale Libresse night MAXI, altså ikke de tynne bindene, men maxi-utgaven som er tykke.

Anonymous poster hash: 20831...b22
Skrevet

Tena lady på apoteket, de er myke.

Tena Lady er ikke laget for å suge opp menstruasjonsblod, men urin som er mye tynnere. Derfor er det et dårlig alternativ til de som blør myke. Dette vet jeg alt, da jeg har vært både inkontinent og storbløder.

Skrevet

Støtter forslaget om tykke maxi bind fra libresse. Mye mer behagelige mot huden

Skrevet

Her gikk det i tykke maxi nattbind fra Libresse etter fødselen. Det gikk fint. Og jeg blødde som en gris på slakterbenken.

Skrevet

Finnes de virkelig enda?

Jeg husker det glade 80tallet, hvor jeg gikk rundt å klødde på tissen av disse forferdelige bindene🙈

Anonymous poster hash: 96778...c43

Skrevet (endret)

Det finnes nok ikke lengre

Endret av klg,2 boys now:)
Skrevet

Rart man ikke kan svare på det hi spør om, i stedet for å fortelle henne at det hun vil ha er feil... smaken er jo forskjellig. Jeg synes også at Saba er ti ganger bedre enn alle variantene fra libresse, i visse situasjoner. Allikevel respekterer jeg at dere ønsker noe annet for dere selv. La også hi få velge selv. Hun vet nok hvilke alternativer som finnes...

Anonymous poster hash: e99cc...b37

Skrevet

Og kinoreklamen med bindpakker som kom opp av ørkenen og den dype stemmen som sa SAAAAABAAAA😂😂😂

Skrevet

De har dem på Sparkjøp.

Anonymous poster hash: d8cd5...095

Skrevet

Sjekket teppeland?

Anonymous poster hash: 449a8...ded

Skrevet

Jeg har plastallergi og kan ikke bruke vanlige bind. Eller dvs jeg har ikke noe valg nå når Saba er borte. Får åpne blødende sår hver gang jeg har mensen. I tillegg har jeg en snål sving i sjeden som gjør at tampongene ikke kan settes inn skikkelig. Jeg er screwed uten saba! Har lett og lett, men ikke funnet noe sted. 

Anonymous poster hash: a01e8...e68
Skrevet

Jeg har plastallergi og kan ikke bruke vanlige bind. Eller dvs jeg har ikke noe valg nå når Saba er borte. Får åpne blødende sår hver gang jeg har mensen. I tillegg har jeg en snål sving i sjeden som gjør at tampongene ikke kan settes inn skikkelig. Jeg er screwed uten saba! Har lett og lett, men ikke funnet noe sted.

Menskopp, mooncup, divacup whatever. Det er svaret, uansett ☺den som intet våger intet vinner☺

Anonymous poster hash: 9d76a...c5b

Skrevet

Det finnes bind for deg også :)

Litt dyrere, men verdt det om du har så sensitiv hud.

Se her f.eks

http://www.helseogkost.no/nettbutikk/anti-allergi/(offset)/40

Anonymous poster hash: 20831...b22

Skrevet

Attends har myke gode bind. Brukte dem selv etter fødsel :) libresse og always klødde bare..

Anonymous poster hash: d4a2c...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...