Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Merket du stor forskjell og tok det lang tid etter du sluttet før evt forskjell? Er drittlei av å ha null sexlyst, vektøkning som kom etter jeg startet på de som er helt umulig å bli kvitt, "bare" 5 kg men likevel. Begynner virkelig å lure om det har med pillene å gjøre.. Har gått på de i to år nå. Kan være blødningsfri lenge for så å blø i hytt og pine. Er generelt sur/deppa osv.. Mest redd for å slutte på pilla for så å finne ut at jeg bare ER sånn uansett angst for å bli gravid også men såå lei disse hormonene :/ Anonymous poster hash: 1edc1...ce7
Violeta Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Merket STOR forskjell! Har gått på de i to perioder og hadde alle symptomer som du beskriver, spesielt det som går på psyken. Skikkelig hormontroll! Det ble borte kort tid etter pilleslutt begge gangene Aldri mer...0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok før jeg følte meg "normal" igjen etter at jeg sluttet, men mener det var en måned eller to etter at jeg sluttet :-) Var også i dårlig humør, hodepine, lite sexlyst, blødninger, etc etc. Hodepinen forsvant bare dager etter jeg sluttet, og kom ikke tilbake :-) Min kropp tåler disse hormonene veldig dårlig, bare synd jeg ikke skjønte hva alle plagene kom av før det var gått 7-8år! Anonymous poster hash: f1415...114
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Eneste bivirkning jeg hadde var mye blødninger / spotting Det ga seg fort etter at jeg sluttet Tok 6 mnd før jeg ble gravid Anonymous poster hash: 6f5a6...c43
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Takk for svar. Tror jeg kaster meg ut i det og slutter i morgen. Midt i et brett men det har vel ingenting å si? Skal til gynekolog neste uke så får kanskje finne ut en ny prevensjonsmåte da. Haha du med 7-8 år, det er akkurat hva jeg tenker nå etter 2 år..sånn ahaa kan det være pillene :-D håper jeg merker forskjell... virker jo FOR godt når jeg aldri har lyst på sex. Og de kiloene som er limt på, håper de også kan løsne. Bah lei av prevensjonsstyr!! Men kan jo ikke gå uten noe heller, og kondom er dårlig deal langsiktig synes jeg. Anonymous poster hash: 1edc1...ce7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Anbefaler hormonspiral! Anonymous poster hash: 8a92f...7b6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Prøvde det før minipillene, men den kom plutselig ut igjen! ! Og etterpå fikk jeg en skikkelig infeksjon oppi der, ble innlagt på sykehus. Så fikk litt noia..gynekologen min mente at noen bare støter dem ut så det ikke var vits i å sette inn ny :/ ellers skulle jeg gjerne gjort det, så lettvint! Anonymous poster hash: 1edc1...ce7
TPK Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Merket forskjell allerede etter noen uker. Herlig å ikke være småsur og gneldrete hele tiden! Men så fikk jeg mensen fra helvete (etter mange mnd uten blødning). Det virkelig fosset ut, og måtte bytte tampong hver halvtime. Men det ble bedre etter hvert.
Chupa chups Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Cerazette påvirket meg på to måter; jeg fikk mye mer sexlyst, og opphovnede ben. Begge deler roet seg da jeg sluttet med de :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Er litt redd for å få mye mens og smerter.. hadde det før jeg begynte på pillene. du fikk MER sexlyst av pillene? ? Synd det roet seg da I dag skal jeg droppe pillene. Håper det ikke tar for mange uker at jeg merker forskjell, hvis det blir noen. Anonymous poster hash: 1edc1...ce7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #11 Skrevet 25. november 2015 Hvis du er redd for å bli gravid er du kanskje ferdig med barn? Anbefaler snippsnapp hos mannen! Har ikke angra en dag! Anonymous poster hash: 37e02...f77
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #12 Skrevet 25. november 2015 Gikk fra Cerazette til Loette 28. Sexlyst kom tilbake og vekta gikk ned, i løpet av 14 dager. Mensen kom også tilbake da, hadde ikke det på Cerazette. Hadde litt andre ting, bla hud/hårpoblemer, som jeg også lurte på om kom av Cerazette, men merket ikke noe bedring på det, så det skyldtes nok andre ting. Anonymous poster hash: 22a76...8c4
the amazing spidermamma Skrevet 25. november 2015 #13 Skrevet 25. november 2015 Jeg ble nedstemt og irritabel av cerazette. Klarte liksom aldri å være ordentlig glad, veldig 'flat' i humøret. Merket stor forskjell da jeg byttet til conludag (minipille). Jeg skjønte ikke at det var pillene, for jeg var også midt oppi babyperioden, med dårlig søvn osv. Men så gikk jeg tom, og da hadde jeg et brett med conludag liggende. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg merket forskjell, men det kan ikke ha vært mer enn max et par uker.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 Tør ikke bruke conludag mer, ble gravid på det sist Ja vi tenker snippsnipp men er det ikke ganske dyrt/lang ventetid? Mannen vil dette også for vi skal IKKE ha flere barn. Bare ikke somlet oss til å sjekke ut mer. Kanskje på tide nå. Jeg har gått på Loette for leeenge siden. Husker ikke evt bivirkninger da så kanskje mulig å prøve det igjen men har generelt reagert mye på hormoner :/ Har også flatt og nedstemt humør. Anonymous poster hash: 1edc1...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå