Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Jeg har funnet en problemstilling som jeg skal levere inn til godkjenning neste uke. Satt og googlet litt nå, for å finne forskning på området. Så finner jeg en lenke til en annen som har AKKURAT samme problemstilling. En annen skole, fra noen år tilbake. Kan jeg bruke den samme? Anonymous poster hash: c9342...b71
TPK Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Ja, bare du ikke kopierer besvarelsen! Det går vel tomt for gode problemstillinger til slutt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Du kan vel, men er det så lurt? Det viser jo at du har gjort for dårlig research... Anonymous poster hash: 8e02b...3db
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Ja, du kan bruke samme problemstilling. Bare pass på at det ikke blir for likt, bruk andre kilder og gjerne en annen vinkling i teksten. Anonymous poster hash: bc287...0a6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Ikke kopier. Vi fikk beskjed på skolen om at dette kan kontrolleres. Men tips kan du jo få. Du må jo skrive referanser, er bøkene denne personen har brukt like relevante enda? Anonymous poster hash: cbf3a...ada
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Oppgaven blir jo ikke lik uansett, så det kan vel umulig bli et problem. Kanskje du kan formulere den litt annerledes og fremdeles si det samme? Anonymous poster hash: b3677...04c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Altså, det skuffes ut sykepleiere i tusener hvert eneste år. Det sier seg selv at i en del tilfeller har noen før deg har hatt samme problemstilling. Anonymous poster hash: 8387f...7bf
SuperFries Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Ikke les den andre oppgaven! Plutselig har du skrevet med andre tanker enn dine egne, og det kommer opp som plagiat. Lik problemstilling er ok, da. Og det kan godt hende du endrer den i løpet av skrivingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå