Gå til innhold

Panelplater...hva er galt med det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke noe som helst panel. Hverken ekte eller falskt.

Elsker grove murvegger.

Likevel har vi plater på en vegg på et barnerom hvor det ikke var mur like under. Det var det vi hadde råd til, og var mye penere enn det gamle halvpanelet under.

Synes ikke det er stygt eller ser fake ut, men er bare lei av hele panelpreget.

Ekte panel på hele stua. Det er bare greit, ikke mer enn det.

Bryr meg veldig lite om hva slags panel eller interiør andre har. Synes stort sett det alltid er spennende med nye hjem uansett stil.

Anonymous poster hash: 0ce9f...0e1

Det er vel det at det prøver å imitere noe det ikke er ( trepanel.) Videre er fattigmannspanel et vanlig utrykk for de mørkebrune, tynne platene en del satte opp i kjøkken og stue på 60 og 70tallet. Det var første generasjons smartpanel, heldigvis har mye skjedd siden den tid.

Jeg liker ikke ting som prøver å imitere noe annet, jeg synes ikke det er fint. Men det spiller ingen rolle for meg om andre har det. Og jeg registrerer at mange liker det og😊

Vi har sånn panel på ett rom. Var sånn når vi flyttet inn. Jeg synes den er dritstygg. Og det hjelper ikke at den er malt i en sånn heslig shabby chic fransk landstil farge. De skal liksom selitt slitt ut, men det ser bare veldig plastikk ut. Går det virkelig ikke an å male det? Det hadde jo hjulpet litt ihvertfall

Kjære vene, du må jo forstå at dette er "ut", Harry og mainstreem!

Veggene skal være hvitmalte, og en vegg skal være grå! (Eller er det blå som begynner å snike seg inn)

UT med bokstaver, inn med vinglass snudd på hode med en nisse inne😱 leser du ikke 123 bolig og elle interiør?

Wha... Jeg blir svett av dette interiørstyret!

De er like alle sammen, de liker det samme, de hater det samme, men de er in! Øh...

Smakk opp panelplater du, om det er det du vil! Bare ikke skyt spikere inn på midten! ;)

Anonymous poster hash: 966da...abb

Kunne ikke si det bedre selv 👍

Er lei denne "interiørmafiaen". Det er så lett å dømme andre og kritisere andres smak.

HI

Anonymous poster hash: 239f2...efc

Annonse

Vi har sånn panel på ett rom. Var sånn når vi flyttet inn. Jeg synes den er dritstygg. Og det hjelper ikke at den er malt i en sånn heslig shabby chic fransk landstil farge. De skal liksom selitt slitt ut, men det ser bare veldig plastikk ut. Går det virkelig ikke an å male det? Det hadde jo hjulpet litt ihvertfall

Vi har malt platene våre, i hvert fall.. Det gikk fint! Men jeg vet jo ikke om det er samme plater..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...