Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Flere som plutselig mister alle kreftene så sent? I dag bare sover og sover jeg.... Så inn i hampen trøtt... Anonymous poster hash: 44ac2...d08
skinnfilla Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Jeg var også fullstendig utslitt da. Kan trøste deg med at kreftene komner tilbake når den lille kommer😊
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Jeg er også blitt ett murmeldyr! Anonymous poster hash: ad24b...65a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Syns det er rart at man blir trøtt rett før fødselen, er det ikke nå vi burde samle krefter.. Det er kanskje det kroppen vår lurer oss til..?? Anonymous poster hash: 44ac2...d08
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Syns det er rart at man blir trøtt rett før fødselen, er det ikke nå vi burde samle krefter.. Det er kanskje det kroppen vår lurer oss til..?? Anonymous poster hash: 44ac2...d08 Det er vel det kroppen gjør noe med. Man blir trøtt, vil sove og dermed samle krefter. Første svangerskap var jeg utrolig trøtt og sliten på slutten. Andre svangerskap var jeg ikke spesielt sliten. Da sov jeg meg gjennom 1. trimester riktignok.. Anonymous poster hash: d14d8...e31
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Syns det er rart at man blir trøtt rett før fødselen, er det ikke nå vi burde samle krefter.. Det er kanskje det kroppen vår lurer oss til..?? Anonymous poster hash: 44ac2...d08 Det er vel det kroppen gjør noe med. Man blir trøtt, vil sove og dermed samle krefter. Første svangerskap var jeg utrolig trøtt og sliten på slutten. Andre svangerskap var jeg ikke spesielt sliten. Da sov jeg meg gjennom 1. trimester riktignok.. Anonymous poster hash: d14d8...e31 Ja kan være noe i det. De sier jo at grunnen til at man er trøtt i første tri er fordi man skal være tvunget til å ta det med ro så man ikke risikerer å miste 😉 Anonymous poster hash: 44ac2...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå