Gå til innhold

normalt at gamle arr kan begynne å klø nå og da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymous poster hash: 862f7...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg. Jeg har masse arr på innsiden av hvert lår, etter jeg fikk elveblest som liten og klødde meg til blods. Klør stadig på de enda, +/- 20 år etterpå.

Anonymous poster hash: 528eb...227
Skrevet

Så "bra"! Hadde en kvise på skinnleggen, den var stor. Så det har etterlatt seg et lite "tykkhudet" arr. Så da er det nok vanlig,at det ikke er like "stretchy" og begynner å klø. Begynte å google,og da kom hudkreft etc. Opp. Ikke at dette dette blør,forandret seg på noen måte-for jeg vet jo hvorfor det kom. Fikk bare litt noia☺

Skrevet

Jeg har et operasjonsarr på foten (har hallux valgus), og ved f.eks temperaturforandringer kan det klø helt intenst. 10 år siden operasjonen nå. Det er også mer trykkfølsomt; mer smerte ved trange sko/sømmer i sko enn det har pleid. Det kiler også ekstra mye ved vare bevegelser som fjær kan gi. 

Har endel arr på armene også (selvskading), sikkert rundt 10-15 år gamle. De klør også av og til, særlig 3 av dem, som har vært dype, men ikke vært sydd (burde nok det, de buler). De klør særlig i varme, enda mer i direkte sollys. Disse er ikke ekstra trykkfølsomme.

Anonymous poster hash: a51c3...584
Skrevet

Jeg har fortsatt verk og vondt i arret etter BCG vaksinen for 20 år siden. 

Anonymous poster hash: 18c4b...764
Skrevet

Er vanlig ja. Har et arr i panna som er 8 år gammelt, innimellom klør det skikkelig.

Skrevet

Takk☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...