Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 +6 uker gravid, og jeg er så sulten... prøver å spise gjevnt, men det er lite som frister og resten føles direkte ekkelt. Egentlig er jeg veldig allsidig og lite kresen, men nå er det nesten bare klementiner som er godt.. Noen fler som har det sånn? Noen som har finner noe godt å spise

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler jeg er konstant sulten, men er liksom ingen mat som frister. Føler jeg sjekker kjøleskap og skap hver 10. minutt :P 

Akkurat nå er det eplejuice og rundstykke med smør, skinke og hvitost som gjelder. Også har jeg veldig lyst på jordbær sorbet. 

Anonymous poster hash: daba2...314
Skrevet

Hos meg også går det i juice og knekkebrød.. :P Middag er hvertfall det siste som frister!

Skrevet

Da er jeg iallfall ikke alene om det 😉 har dere fått noe pika enda?

Skrevet

er nesten konstant sulten :P men ikke noe problemer med å spise :) bortsett fra at når jeg spiser, så kan det gjerne gå max 2 timer før jeg er ekstremt sulten igjen :P

Skrevet

Føler med deg. Når jeg gikk gravid så ble jeg vegiterianer, haha :) tålte ikke smaken av kjøtt så det ble jo noen herlige måneder :) gikk heldigvis fort over etter graviditeten da :D

Skrevet

Sulten river i bare noen få timer etter et måltid, og den er så ustoppelig at jeg ikke kan vente et minutt med å spise! Ista kjøpte jeg polarbrød og kalkunskinke på vei hjem fra jobb og ble gående og spise.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...