Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Gruppepress, de andre foreldrene i barnehagen sender med pølser når de har grilledager (noe de ofte har) i barnehagen, og da vil såklart mitt barn ha pølse. Noe jeg egentlig ikke ønsker å gi. Men finnes det noen sunne versjoner? Noe som ligner på pølser? (Ikke sånn soyadritt, da ). Anonymous poster hash: 4b62f...41a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Grøstad gris har økologiske pølser med så høyt kjøttinnhold som er mulig ift at det faktisk er ei pølse. Nå er ikke jeg så redd for fett da, så vil anse disse som noe av det bedre på pølsefronten. Helsemyndighetene vil vel helst se magre kylligpølser som sunnest 😬 Anonymous poster hash: 2dc55...a13
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 Grøstad gris har økologiske pølser med så høyt kjøttinnhold som er mulig ift at det faktisk er ei pølse. Nå er ikke jeg så redd for fett da, så vil anse disse som noe av det bedre på pølsefronten. Helsemyndighetene vil vel helst se magre kylligpølser som sunnest Anonymous poster hash: 2dc55...a13 finnes det økologiske kyllingpølser, da? Grøstad kan jeg gå god for ja har besøkt gården. Og de er flinke der. De kan vel fryses? Anonymous poster hash: 4b62f...41a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #4 Skrevet 24. november 2015 Holte har vel? Vi er veldig glade i provance-pølsa til grøstad, funker også veldig fint å tre på spidd med grønnsaker mellom bitene, da blir det jo sunnere Har frosset de, og det har de tålt fint! Anonymous poster hash: 2dc55...a13
MarianeA Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Hvordan sunn? Økologisk? Mindre salt? Eller mindre fett? Kanskje kalkunpølse? Selv foretrekker jeg Gildes ekte kjøttpølser når vi skal spise pølser. Sikkert både for feite og for salte, men de smaker slik en pølse skal smake. Har prøvd andre varianter men de er gjerne både tørrere og lite gode.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Hva legger di i at pølsene skal være sunne da? De fleste pølser er helt greie å spise av og til selv om pølsene ikke alene gir deg alle næringsstoffene du trenger. Det er det jo uansett få matvarer som gjør. (Det nærmeste må være en blanding av innmat og kål) Anonymous poster hash: 93020...1e2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Du kan sammenlikne en del her: http://www.bramat.no/kosthold/tester/1231-bramat-tester-grillpolser-2014 Anonymous poster hash: 93020...1e2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Sunn som i lite fett, mye kjøtt, lite salt. Anonymous poster hash: 4b62f...41a
februarprins2013 Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 god og mager og kyllingpølser er bedre enn vanlige,men om det er så sunt er vel heller tvilsomt,men mye bedre enn vanlige i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå