Gå til innhold

Blir så kvalm av lukter...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg blir kvalm av lukten i mitt eget hus. Vi har pusset opp noen rom i huset, og blir så kvalm av luktene i disse rommene. Det er så fælt at jeg brekker meg bare jeg går forbi dørene, og kaster opp bare jeg går inn. Litt vanskelig å holde seg borte da rommene er yttergang og soverommet vårt. Jeg sover for tiden i stua, som forresten lukter søppel, og har hatt noen netter hos mine foreldre. Jeg holder på å bli gal, er ingen plass jeg kan bare trekke meg tilbake til :-( noen andre som har fått ekstrem luktesans?

Endret av Mamma&skatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg også... Jobber i hjemmesykepleien og et morgenstell er et mareritt om dagen. Må holde pusten bare av å ta av en bleie eller tømme urinposen. Urinlukta gir meg grøsninger, og kan ikke akkurat brekke meg eller lage grimaser foran de eldre... For en uke tilbake skulle jeg dusje en dame og jeg måtte ha puste pause fra den tette lufta, ble rett og slett dårlig. Gikk ut av bade hvert andre minutt. Hun endte jo med å spørre om jeg var gravid :P Nei, sa jeg 😇

Jeg takler heller ikke kaffelukt og en hel rekke matlukter..

Endret av LilleGullkornet
Skrevet

"godt " vi er i samme båt, selv om jeg tror du har det hakket verre enn meg med voksenbleier og urinposer :-S håper det gir seg snart :-)

Skrevet

Ughh, føler med dere.. Jobber i blomsterbutikk, og alle blomstene stinker for tiden, synes jeg..!

Skrevet

Åååå, du skulle jo bare svart ja, så hadde det blitt deres hemmelighet ❤️

Anonymous poster hash: ceaf8...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...