Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg har, som dere skjønner ingen kalender og vil gjernegjøre det på en enkel, morsom måte. Hva har/gjør du? Anonymous poster hash: 7fc32...946
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 En kurv? Trappegelenderet? Snorer på veggen? Anonymous poster hash: 42ac1...5f2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Jeg synes det enkleste er å bare legge gavene i en pen kurv. Finner du en fin kurv og legger oppi et pent klede først, blir det dekorativt i seg selv. Så kan du enten merke gavene med nummer, eller la barnet velge en gave selv. Ellers kan man henge opp en snor i et vindu eller på veggen et sted, hvor man knytter fast pakkene. Man kan også gjøre en variant hvor snoren festes i taket på et eller annet vis, og henger rett ned, og fester pakkene i denne nedover. Eller man kan bare legge en gave foran døren til barnet hver morgen, slik at den ligger der når han/hun våkner. Det var det jeg kom på i farten. Du kan sjekke Pinterest også, der er det sikkert masse ideer. Anonymous poster hash: 78799...7f8
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Henge de ned fra en fin kleshenger? henge de på en snor i vindu? Skru små skruer i en list å henge opp? Anonymous poster hash: b4028...04d
Millamelis Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Jeg kjøpte en sånn interiørstige på Europris til 80 kr, som jeg skal bruke å henge adventspakkene på 👍
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Vi har adventsnisse som hver dag legger gavene i postkassen til barna. De har en postkasse hver som henger på rommet. Nå er mine fortsatt små, 2 og 4år. Så vi har valgt den løsningen. Ikke alltid nissen får pakken oppi, da gjemmer han pakken og legger igjen et hint om hvor den er.. Anonymous poster hash: 4e9ba...fa8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #7 Skrevet 23. november 2015 Her lagde jeg og barnet et juletre i papp (fra pappeske) som hun pyntet før vi surret rundt med snorer slik at pakkene kunne knytes fast i disse. Hun er superfornøyd av resultatet og føler at hun har laget selv og det er stas. Anonymous poster hash: 3bd2d...0c2
*Nøtta* Skrevet 23. november 2015 #8 Skrevet 23. november 2015 Hent deg en drivvedpinne med litt størrelse og knyt opp pakkene i den.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #9 Skrevet 23. november 2015 Hva synes barnet ditt er morsomt da? Vi henger dem ikke opp, men har dem liggende i kjellern. Hadde fisking av godteposer i kjellertrappa i bursdagen til 4-åringen, og det syntes han var veldig stas. "Snøret" ble hengende igjen der, og han går til stadighet og leker med det og spør om ikke vi kan sette en fisk på kroken til ham. Så i desember skal han få det. Tenker vi setter på mens han er i bhg, så får han fiske når han kommer hjem, sånn at han har tid til å leke med det og ikke bare må dra fra det med en gang. Anonymous poster hash: f3a70...680
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #10 Skrevet 23. november 2015 Det kommer litt an på hvilken funksjon kalenderen skal ha. Vi vil at alle pakkene skal henge synlig hele tiden slik at de kan telle ned til til julaften og se at antall pakker (og dager) blir færre. Hvis det ikke er viktig, synes jeg postkassekalenderen var en god idé. Min eldste hadde elsket å ha sin egen postkasse 😃 Anonymous poster hash: 1eaf8...a9b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #11 Skrevet 23. november 2015 Tusen takk for svar alle sammen. Mange gode tips her:) Anonymous poster hash: 7fc32...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå