Gå til innhold

Hvis hele huset ditt skulle ha vært ryddig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ned til hver minste kulepenn. Hvor lang tid hadde du trengt for å få det til?

Mannen mener nemlig det er normalt med litt rot, noe jeg ikke mener er normalt så hva er normen?

Huset vårt er på 220kvm og det hadde tatt meg alene 4t å rydde alt da det er et skap på kjøkkenet, boden og loftet som er rotete/uorganisert.

Anonymous poster hash: 15e9f...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par timer kanskje, men det skjer aldri. Det ER normalt med litt rot!

Skrevet

Akkurat nå, et par dager 😂

Skrevet

Å kun rygge, eller å vaske? Hvis det kun er å rydde, hadde det vel tatt meg 2 timer. Jeg har kun ett barn og ikke stor leilighet. Det som hadde tatt lang tid hadde vært å rydde i lekekassene. Sortert alt riktig. Nå ligger alt ganske ok på barnerommet, men sikkert mange blyanset og klosser som ligger feil, så hadde vel trengt å hevet ut av alle kassene og sortert på nytt om alt skulle ligget riktig.

Anonymous poster hash: 8b598...1ff
Skrevet

Vi har dt ryddig synlig, men uendelig mye rot i skap, skuffer, bod. Ville tatt 3-4 dager å få alt ryddig. Da måtte mye ha blitt kastet og kjørt bort.

Anonymous poster hash: 30515...470

Skrevet

Vi har dt ryddig synlig, men uendelig mye rot i skap, skuffer, bod. Ville tatt 3-4 dager å få alt ryddig. Da måtte mye ha blitt kastet og kjørt bort.

Signerer denne jeg

Skrevet

Er det noen, uten de med tvangshandlinger, som har det ryddig ned til hver minste kulepenn? Kommer aldri til å skje i mitt hus. Og skulle det skje, ville det tatt flere dager.

Skrevet

Vi har det veldig ryddig "utenpå" vi også, så det lille som har komt siden forrige rydderunde (tar flere per dag) tar jeg på 10-15 minutt uten problem.

Skap og bod x2 derimot... ja det tar nok noen dager :) har allerede planlagt å bruke hele romjula på å rydde alt skikkelig og lage system, før svigers kommer på besøk (svigermor er veldig koselig, jeg liker henne godt. Men en av hennes måte å vise omsorg på er å rydde og vaske ut av skap osv - ting vi ikke tar så ofte selv. Jeg føler for å gjøre det litt rent og pent på forhånd, :P ). ;)

Anonymous poster hash: ef371...58b

Skrevet

Jeg rydder i alt av skap og skuffer med noen års mellomrom, da blir alt sortert; barnas leker, gamle papirer og regninger, alt i alle kjøkkenskap og skuffer, alle skuffer på badet, og så videre. Da er alt ryddig og alt er på din plass ned til siste binders ;) Egentlig er jeg ikke superryddig til hverdag, jeg lever fint ned litt rot her og der, men hvis jeg først går i gang å sortere liker jeg å gjøre det grundig, pluss hele huset får en rundvask i samme slengen ;) Da bruker jeg vel alt av fritid i en uke og går i seng alt for sent hver dag ;)

Anonymous poster hash: 87708...602

Skrevet

Har leilighet på ca 100 kvadrat.. Hadde tatt meg ett par dager.. Kaos i enkelte skap, men strøkent utvendig..;-)

Anonymous poster hash: 37efa...406

Skrevet

Er det noen, uten de med tvangshandlinger, som har det ryddig ned til hver minste kulepenn? Kommer aldri til å skje i mitt hus. Og skulle det skje, ville det tatt flere dager.

Signerer begge disse. ;) Blir et veldig hypotetisk spørsmål for min del, for det kommer aldri til å skje, men hadde nok tatt 3-4 dager ja. Har planlagt storopprydning neste uke (ikke ned til den minste kulepenn, men inkl. sortering av leker for å rydde plass til julegaver osv. ;)). Har satt av 2 dager til det.

Anonymous poster hash: 489cc...f23

Skrevet

Har rydda siden høsten 2013. Tenker jeg blir ferdig om en 5-6 år :D

Skrevet

Vi har dt ryddig synlig, men uendelig mye rot i skap, skuffer, bod. Ville tatt 3-4 dager å få alt ryddig. Da måtte mye ha blitt kastet og kjørt bort. Anonymous poster hash: 30515...470

Dette, men hadde sikkert tatt en uke. har ennå ikke kommet helt i orden etter flytting for 4 år siden. Altså, vi har det ryddig på overflaten, sånn noenlunde. men i bod, kott og kjeller, not so much.

Anonymous poster hash: bea14...e12

Skrevet

Det som er så deilig med å ha brukt noen dager på å rydde, er at bodene er klare for å fylles igjen 😀

Skrevet

Hos meg er det ryddig alltid. Hus på 165kvm.

Vi er 2 som bor her og en hund. Ryddig i kleskaper, skuffer, kjøkkenet, badene, stua, soverommet.

Fordrar ikke rot! Vi liker oss sånn :)

Anonymous poster hash: 6c3d9...673

Skrevet

240kvm. Hadde tatt meg evigheter å rydde/organisere alt :P

Men ned til kvar minste kulepenn?? Er det vanlig å ha det så ryddig??

Skrevet

Blir aldri helt ryddig her. 😄 føler vi har flere ring enn oppbevarings plasser. . 6 stk på 90 kvm. Rydder rydder og rydder men kommer aldri i mål ...

Anonymous poster hash: e9856...6da

Skrevet

Vi har et hus på 250 kvm og her bor det to voksne, to ungdommer og to barn, her er det aldri 100% ryddig

Jeg rydder alltid, har alltid et eller annet i hendene, og det ser som regel ganske overflateryddig ut her. Men det ligger alltid et eller annet rundt omkring, et blad der, en bok der, en bamse der osv. 

I skap og skuffer er det mer eller mindre kaos til tider, rydder jo innimellom, men det er likevel alltid rotete et annet sted.

Ryddig ned til minste kulepenn er det vel bare folk med tvangstanker som har?

Anonymous poster hash: d113f...a39
Skrevet

14 dagers intensiv rydding.... hehe

Vi har mye i kasser enda, samt ikke fått funnet plass til alt vi har etter flytting. Så for at alt hadde hatt sin plass, ville det nok ha tatt tid. Mye måtte nok ha blitt kastet. Det er bare ikke alt som fåt til å ha fast plass. noe er rot. 

Helt normalt  med litt rot. 

Vi har et tilsynelatende veldig ryddigt hus, men ikke hvis du åpner skuffer og skap. mye som er i uorden der. 

Anonymous poster hash: c4511...f0d
Skrevet

Alenemor med ett barn, aldri helt ryddig ;) Hos oss er det vel litt motsatt av hva mange andre sier, her er det ryddig på innsiden og rotete på utsiden hehe :P

Anonymous poster hash: e5516...fe1
Skrevet

Alenemor med ett barn, aldri helt ryddig ;) Hos oss er det vel litt motsatt av hva mange andre sier, her er det ryddig på innsiden og rotete på utsiden hehe :P

Glemte å si at det hadde vell tatt ett par dager her med 120 kvadrat :)

Skrevet

ca 1 time,er ganske ryddig

Skrevet

Er mye alene med 4 barn, og studerer i tillegg så det er rot overalt selv om det overflatisk ser ok ut.

Hadde tatt en uke ca om vi har peiset på, da er garasjen inkludert, har nylig hentet hjem en del esker fra barndomshjemmet til mannen, så er mer å se gjennom en normalt.

Anonymous poster hash: ec721...fd3

Skrevet

Åh,sikkert en uke. Har et kjellerrom som flyyyter og resten av huset bærer preg av dårlig organisering.

Anonymous poster hash: 89e23...8f5

Skrevet

Måttet kastet ut mannen og flyttet for meg selv uten barn isåfall..

Han samler og samler på rot og ræl! Og ungene strør utover hele huset småtterier og dilldall!

Jeg rydder, de andre roter!

Jeg brenner søppel når mannen er borte, det hjelper litt. Ellers får jeg ikke kaste noen ting..

Anonymous poster hash: 96b60...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...