Gå til innhold

Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi voksne i familien gir ikke så dyre gaver til hverandre, mer en hyggelig hilsen til 2-300 kr.

Mamma ønsker seg en liten ståltermos til å ha med kaffe på skogstur.

Pappa vil ha litt eksklusiv sjokoladekonfekt (kjøper direkte fra lokal sjokoladefabrikk)

Svigermor ønsker seg en god håndkrem.

Svigerfar ønsker seg kalender med bilder av ungene som han kan henge på kjøkkenet.

Siden alle har kommet med klare ønsker i år så skal de få dem oppfylt ;)

Anonymous poster hash: 46d9f...10d

Vi kjøper julegaver til kun svigers, siden mine foreldre har samme holdninger som meg, man kjøper ikke julegaver til voksner.

Svigermor får ny kaffekanne i år ( hennes ble ødelagt i forrige helg), og svigerfar nytt kikkert.

Anonymous poster hash: 82c91...c9a

Annonse

Alle får hvert sitt bilde av minstemann i fin ramme og ett barnehagebilde av eldste (uten ramme).

Så får stefar noen spesial juleøl,

Mamma vet jeg ikke helt enda (hun har heller ikke klart å komme med ønsker),

Pappa og kjæresten får nok en god vin og konfekt,

Svigers får en dyrere ramme enn de andre da de har en spesiell rammeserie i huset og bare vil ha slike rammer.

Anonymous poster hash: c87c0...191

Vi pleier ikke kjøpe så dyre gaver til foreldrene våre. Kanskje 2-300 kr. Har ikke begynt enda... Mamma ønsker seg skinnhansker, så det får hun hvis jeg finner noen til den prisen. Evt spleiser jeg med søsken. Pappa aner jeg ikke, det er alltid like vanskelig. Svigers pleier å komme med konkrete ønsker (bestilling!), og det tar mannen seg av. Har ikke høet noe om det enda, det mener det er aaalt for tidlig med jul i november!

Mamma får en øyekrem mot mørke ringer fra sulwashoo + en julekule fra lene bjerre, svigermor får smykkesett fra snö of sweden og stefar får et skopussesett fra gentlemans hardware (Han elsker velstelte sko). Det er de vi feirer med. Resten får årets julevin.

Anonymous poster hash: 239a5...e95

Til pappa: har ikke helt bestemt meg, men tror det blir nøkkelskap til å ha på hytta.

Til mamma: middagstallerkener.

Svigers: har prøvd iherdig hvert år å spørre hva de ønsker seg. I fjor hadde mannen ansvar for sine foreldre og jeg for mine så tror vi fortsetter med det. Ifjor tror jeg faktisk ga gaver til veledighet i deres navn. Får se om det falt i smak eller om de ønsker seg noe konkret i år.

Endret av millemille

Annonse

Til pappa : hodelykt ca 700kr

Til mamma: klokke ca 700kr

Svigermor: innrammet bilde av barna ca 1000kr

Svigerfar: Genser+ skjorte ca 600kr ( var heldig å fant på nesten halvpris)

Mamma og svigermor har ønsket seg det dei får. Pappa og svigerfar ønsker seg ingenting .

Svigers er skilt.

Ja å så har barna laget en del ting til dei :). Det er det eneste min pappa vil ha sier han :)

Anonymous poster hash: 18b45...6fe

Svigers: 4 fat i et servise de samler på til hytta

Mamma: hudpleiesett fra Elizabeth Arden og et krus i en serie hun samler på

Pappa: et sett med dusjsåpe og deo fra L'occitane og en bok

Anonymous poster hash: a5846...987

Til pappa : hodelykt ca 700kr

Til mamma: klokke ca 700kr

Svigermor: innrammet bilde av barna ca 1000kr

Svigerfar: Genser+ skjorte ca 600kr ( var heldig å fant på nesten halvpris)

Mamma og svigermor har ønsket seg det dei får. Pappa og svigerfar ønsker seg ingenting .

Svigers er skilt.

Ja å så har barna laget en del ting til dei :). Det er det eneste min pappa vil ha sier han :)

Anonymous poster hash: 18b45...6fe

Å, bare et tips.. min hodelykt til 200kr på europris tåler ALT. Den lå 5t i vann og overlevde.

Anonymous poster hash: abb52...d7b

mamma får blender, stefar ullundertøy & sammen får de Biffbestikk, svigerfar får ny mobil som alle har spleisa på ca 600kr fra hver av oss, svigermor får to lys lykter & sammen får de bilder av barnebarnet. Min far & ste mor får konfekt & en diger hjemmelaget marsipan gris. Siden pappa er veldig glad i marsipan..

Anonymous poster hash: fcdc0...2c4

Pappa: Ullsokker, sokker, en ordentlig brødkniv (husker ikke merket), bildet av ungene og sjokolade.

Mamma: Sengetøy, en fin telysholder fra et kjent merke (husker ikke det heller ;) Dårlig på å huske merker!), sjokolade, bildet av ungene og sokker.

Svigers: De ønsker seg ingenting da de reiser vekk hele jula, men de skal få bilde av ungene, for det har de etterlyst :)

Anonymous poster hash: cc752...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...