Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg er snart ferdig utdannet helsefagarbeider. I praksisperiodene har det ikke vært problem å få tilrettelagt arbeidstidene. Tror dere det blir vanskelig når jeg etterhvert skal i full jobb? Tenker at jeg kan jo jobbe MASSE kveld og helg de 4 ukene mannen min er hjemme, men helst dag og fri i helgene de 2 ukene han er borte. Hva tror dere??? Anonymous poster hash: ed1a6...877
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Du er heldig som har den ordningen Min mann jobber 4-4 Anonymous poster hash: b92ef...f9c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Tenkjer det går fint om du legg det fram på ein god møte for arbeidsgjevar, dei har plikt til å tilrettelegges etter livsfase- som småbarn. Om de er ein god miks av folk i ulike aldrar og sidan det ikkje er sånn heile tida greier dei det sikkert. Anonymous poster hash: 40805...893
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Tenkjer det går fint om du legg det fram på ein god møte for arbeidsgjevar, dei har plikt til å tilrettelegges etter livsfase- som småbarn. Om de er ein god miks av folk i ulike aldrar og sidan det ikkje er sånn heile tida greier dei det sikkert. Anonymous poster hash: 40805...893 Link til det. Hos oss måtte ei slutte siden det ikke gikk opp med mannens jobb og den var vist viktigst for dem. Anonymous poster hash: 767e8...4ac