Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #1 Skrevet 22. november 2015 Jeg tenkte jeg skulle lure meg over grensa en tur før jul. Nå har det seg slik at dette er ikke jeg så dreven på, men jeg ønsker at det skal bli så rimelig som mulig da jeg har nettopp blitt aleine. Det jeg er ute etter er brus (cola zero eller Pepsi max, irrelevant hvilken) og kullsyrevann med smak. I tillegg så er jeg ute etter kylling, svinefilet og entrecôte. Anonymous poster hash: de10b...652
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #2 Skrevet 22. november 2015 Jeg tenkte jeg skulle lure meg over grensa en tur før jul. Nå har det seg slik at dette er ikke jeg så dreven på, men jeg ønsker at det skal bli så rimelig som mulig da jeg har nettopp blitt aleine. Det jeg er ute etter er brus (cola zero eller Pepsi max, irrelevant hvilken) og kullsyrevann med smak. I tillegg så er jeg ute etter kylling, svinefilet og entrecôte. Anonymous poster hash: de10b...652 Glemte å skrive om det er noen av dere hyggelige damer som kan hjelpe meg med dette? 😊 Anonymous poster hash: de10b...652
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #3 Skrevet 22. november 2015 Jeg tenkte jeg skulle lure meg over grensa en tur før jul. Nå har det seg slik at dette er ikke jeg så dreven på, men jeg ønsker at det skal bli så rimelig som mulig da jeg har nettopp blitt aleine. Det jeg er ute etter er brus (cola zero eller Pepsi max, irrelevant hvilken) og kullsyrevann med smak. I tillegg så er jeg ute etter kylling, svinefilet og entrecôte. Anonymous poster hash: de10b...652 Glemte å skrive om det er noen av dere hyggelige damer som kan hjelpe meg med dette? 😊 Anonymous poster hash: de10b...652 Å dra og handle for deg? Anonymous poster hash: 29436...332
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 Jeg tenkte jeg skulle lure meg over grensa en tur før jul. Nå har det seg slik at dette er ikke jeg så dreven på, men jeg ønsker at det skal bli så rimelig som mulig da jeg har nettopp blitt aleine. Det jeg er ute etter er brus (cola zero eller Pepsi max, irrelevant hvilken) og kullsyrevann med smak. I tillegg så er jeg ute etter kylling, svinefilet og entrecôte. Anonymous poster hash: de10b...652 Glemte å skrive om det er noen av dere hyggelige damer som kan hjelpe meg med dette? 😊 Anonymous poster hash: de10b...652 Å dra og handle for deg? Anonymous poster hash: 29436...332 Det hadde så klart vært det beste 😂 Nei, ser formuleringene mine ikke var de beste i dag 🙊 Jeg var vel heller ute etter tips om hvor det var rimeligst å handle. De få gangene jeg har vært der så har jeg en følelse av at jeg alltid velger de dyreste plassene... Tenkte at jeg skulle være litt mer økonomisk bevist nå når jeg har kun en inntekt og høre om noen av dere har noen tips. Anonymous poster hash: de10b...652
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #5 Skrevet 22. november 2015 Vi månedshandler på Nordby hver måned, og vil tro det samme gjelder på Charlottenberg. Mitt beste tips er å skrive en liste på forhånd som du følger. Ikke småhandle alt mulig, men kun det som faktisk er billigere i Sverige. Vi kjøper Pepsi Max, karbonadedeig, kyllingfilet, bacon, egg, ost, div. kjøtt (svinefilet, oksefilet osv.) Også handler vi i store kvanta slik at det blir verdt turen. Er vel brusen vi sparer mest på, så vil anbefale deg å google litt hvor det er billigst. Ofte kan butikker som Godisfabrikken osv ha 4pk brus til 29,-. Elkers pleier normalpris på en sånn pakke å være 39,- så er billig uansett. Vi handler helst på Maxi Mat, men tror ikke de har det på Charlottenberg. Bare ha i minnet at ikke alt er billigere i Sverige, spesielt ikke nå når kronekursen ikke kommer oss normenn til fordel. Anonymous poster hash: 29436...332
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #6 Skrevet 22. november 2015 Vi månedshandler på Nordby hver måned, og vil tro det samme gjelder på Charlottenberg. Mitt beste tips er å skrive en liste på forhånd som du følger. Ikke småhandle alt mulig, men kun det som faktisk er billigere i Sverige. Vi kjøper Pepsi Max, karbonadedeig, kyllingfilet, bacon, egg, ost, div. kjøtt (svinefilet, oksefilet osv.) Også handler vi i store kvanta slik at det blir verdt turen. Er vel brusen vi sparer mest på, så vil anbefale deg å google litt hvor det er billigst. Ofte kan butikker som Godisfabrikken osv ha 4pk brus til 29,-. Elkers pleier normalpris på en sånn pakke å være 39,- så er billig uansett. Vi handler helst på Maxi Mat, men tror ikke de har det på Charlottenberg. Bare ha i minnet at ikke alt er billigere i Sverige, spesielt ikke nå når kronekursen ikke kommer oss normenn til fordel. Anonymous poster hash: 29436...332 Tusen hjertelig takk 😊 Anonymous poster hash: de10b...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå