Gå til innhold

Mistet mobilen i do....den er helt død..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva nå? Ringe forsikringsselskap ? Ta det på innboforsikring?

Anonymous poster hash: f3760...d0b

Skrevet

Ta det på egen kappe? Det ska litt til å klare og miste en tlf i do altså.

Anonymous poster hash: a73c7...415

Skrevet

Ta det på egen kappe? Det ska litt til å klare og miste en tlf i do altså.Anonymous poster hash: a73c7...415

Enklere enn man tror.

Skrevet

Ta det på egen kappe? Det ska litt til å klare og miste en tlf i do altså.Anonymous poster hash: a73c7...415

Enklere enn man tror.

For å klare og miste en tlf opp i do så må jo nødvendigvis tlf på en eller annen måte befinne seg over doen. Og der har da ikke en tlf noenting å gjøre.

Anonymous poster hash: a73c7...415

Skrevet

Kverulerende menneske! Mange som har mistet mobil i do pga hatt mobil på baklomma og glemt at den ligger der.

Hi, ring forsikringen din. Snakk med de. Noe lignende skjedde meg og jeg fikk dekket det på reiseforsikring siden jeg var på ferie. Men du kan sikkert ta det på innboforsikring mot en egenandel.

Lykke til!

Skrevet

Hvis du skal ta den på forsikringa må du være obs på at du får betalt etter hvor gammel den er.

Så har du kjøpt deg en Iphone 4s i 2013 til 4500 kr får du dagens verdi på kanskje 2900, sjekk hva dagens pris er på kelkoo(de bruker slike sider)..

Så er det egenandelen.. Den kan være 3000. Da får du ingenting. Så regelen er, den må være i salg for mer enn 3000 I DAG.

Ingen vits å lyve, de kan kreve dokumentasjon.

Like greit å sjekke dette før du ringer de ;)

Anonymous poster hash: fe72b...b30
Skrevet

Det er meg en gåte hvorfor noen velger å kjøpe telefoner som ikke er vanntette. Love my Sony.

Anonymous poster hash: 7efdc...f8d
Skrevet

3-åringen kastet min i do en uke etter jeg fikk den..gikk på innboforsikring :)

Anonymous poster hash: d6281...89d

Skrevet

Kommer jo an på hvilke vilkår du har, men hvis egenandelen er lav nok til at du får noe igjen for det, så er det jo bare å høre med forsikringsselskapet :-) Men sjekk også at du ikke får høyere mndsavgift på forsikringen i ettertid, for da er det sjeldent verdt det.. 

Min forsikring dekker iallefall også "idiotulykker" a'la det samme, og det er jeg veldig glad for, for å miste telefonen i do er akkurat slikt jeg får til :-) Ellers anbefaler jeg å forsikre dyre elektroniske ting hos forhandler hvis mulig (elkjøp har feks forsikring som også dekker ulykker hvis man mister ned og knuser ting, etc), er somregel ikke en stor investering ift verdien på gjenstanden...  :blomst:

Anonymous poster hash: b5590...781
Skrevet

Har du prøvd å dekke mobilen i rå ris? Den trekker til seg fukten og kan fikse telefonen igjen. Må regne med å la den ligge i risen en god stund, bare google så finner du nok ut hvor lenge.

Anonymous poster hash: ba9c0...c88

Skrevet

Mobilen ser ut til å funke igjen...hurra

Takk for gode råd. Kan jo være at den ikke funker lenge. Helt kliss ny Samsung s6

Hi

Skrevet

Min havnet I do. Lot den ligge i deler, på et håndkle til tørk i to dager. Blåste litt forsiktig med føner på svak varme og den har fungert i ett år etterpå. Mulig det var flaks.

Skrevet

Mobilen ser ut til å funke igjen...hurra

Takk for gode råd. Kan jo være at den ikke funker lenge. Helt kliss ny Samsung s6

Hi

Jeg sølte brus i min Samsung 5. Den tappen man skal ha i for at den skulle tåle vann var ødelagt. Det ødela hele telefonen. Hadde forsikring da, men dog.

Ei kollega med samme tlf mista sin i do. Hun pelte den fra hverandre og skylte den, la den til tørk og den funka igjen. Så kan hende du er heldig!

Anonymous poster hash: 25a07...7e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...