Gå til innhold

Gravid, eller mens?

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål. Jeg sluttet på p pillene mine den 2.november. Så fikk jeg mensen 5-8 november. Veldig lite mens. Men litt spottinger et par dager før.

På torsdag den 19.november hadde jeg brunt utflod den ene gangen jeg gikk på do, så stoppet det. i går den 20.november blødde jeg, som mens. Det er litt i dag også, men ikke så mye. I tillegg er jeg veldig kvalm og sliten i dag. Hva kan dette komme av? Mensen skal jo ikkje konme før rundt 3.desember?

Kan dette være et tegn på graviditet? Eller er det vanlig og blø når man slutter på pilla?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144247794-gravid-eller-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å si. Første gangen jeg sluttet på p-piller, ble jeg gravid uken etterpå... Dvs at eggløsning kom nesten med en gang. De andre 2 gangene jeg har sluttet på p-piller har eggløsning komt ca 4 uker etterpå, og vært litt på styr i mnd etterpå. Eneste måten å finne det ut på, er å ta en graviditetstest.

Takk for svar. Har nå også kastet opp 1 gang i går, og 1 gang i dag. Er kvalm av og på.

Er det for tidlig å ta en g test? Jeg har enda blødninger. Di stopper opp, og begynner igjen.

Er nok bare kroppen som tuller med meg. Men litt lyst å ta en test, men ikke om det er altfor tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...