Gå til innhold

Jubel og glede etter UL i uke 7 ;);)

Anbefalte innlegg

Lang historie kort så virker det som om endelig spiren vil sitte og vokse i magen min ;);), Dette er meget etterlengtet, og samtidig helt uvirkelig men seff gleder vi osss, men holder pusten 1 mnd til, selvom jeg tror sjansene min er gode for at det lykkes siden jeg har aldri kommet til 2 mnd før, de SA jeg har hatt har jeg blødd/ mistet i uke 5..

Vi lykkes på fryseforsøk nr 2 .. Jeg hadde i forkant fått akkupuntur i magen for å bedre livmor slimhinnene enda bedre, og jeg har en liten tro på at dette bar med å hjalp til ..

Var på UL på mandag og der var alt helt supert, og veldig fint og ett bakende hjerte ;););)

Formen min er realtivt fint, litt trøtt og slitne, uggen men ikke kvalm. varriert / dårlig matlyst, ofte på do og seff oppblåst mage som sikkert snart forandrer seg litt mere..  Så selv om jeg går å tenker på at noe kan være galt bør jeg vel bare være utrolig glad for at jeg er i såpass greit form at jeg klarer meg fint igjennom hverdagen ...

Dette er mitt andre svargerskap, jeg har en datter fra før på snart 10 år ...

Jeg går enda på prygonova og utrogestan og gleder meg meget til å bli ferdig med disse tablettene ..

Anonymous poster hash: 21873...470
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144247785-jubel-og-glede-etter-ul-i-uke-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lang historie kort så virker det som om endelig spiren vil sitte og vokse i magen min ;);), Dette er meget etterlengtet, og samtidig helt uvirkelig men seff gleder vi osss, men holder pusten 1 mnd til, selvom jeg tror sjansene min er gode for at det lykkes siden jeg har aldri kommet til 2 mnd før, de SA jeg har hatt har jeg blødd/ mistet i uke 5..

Vi lykkes på fryseforsøk nr 2 .. Jeg hadde i forkant fått akkupuntur i magen for å bedre livmor slimhinnene enda bedre, og jeg har en liten tro på at dette bar med å hjalp til ..

Var på UL på mandag og der var alt helt supert, og veldig fint og ett bakende hjerte ;););)

Formen min er realtivt fint, litt trøtt og slitne, uggen men ikke kvalm. varriert / dårlig matlyst, ofte på do og seff oppblåst mage som sikkert snart forandrer seg litt mere.. Så selv om jeg går å tenker på at noe kan være galt bør jeg vel bare være utrolig glad for at jeg er i såpass greit form at jeg klarer meg fint igjennom hverdagen ...

Dette er mitt andre svargerskap, jeg har en datter fra før på snart 10 år ...

Jeg går enda på prygonova og utrogestan og gleder meg meget til å bli ferdig med disse tablettene ..

Å mange SA har du hatt? Vi er igang med ivf nå etter å ha mistet 7 hjemmelagde spirer. 11 dpo :-o gratulere så mye. Å kos deg fremover :-)

Hei

Jeg har hatt 7 SA og ett svagerskap utenfor livmoren ,hvor legen måtte fjerne begge egglederene mine pga betennelser og infekjsoner, og han mente på det var grunnen til SA før og at jeg har hatt svangerskap utenfor livmoren tidligere

Så ivf er eneste muligheten vår  nå, og går dette svangerskapet bra tror jeg nok vi stopper der..

Lykke til med ivf, vet ikke hvor eller hvordan du skal igjennom dette, men belag deg på at det blir tøffe perioder framover , og ikke google på nettet om ting innenfor ivf, jeg gjorde ikke det, og når jeg i ettertid har lest om ting er jeg glad for det, alle og alt er forkjellinge ,ingen ting er likt.. Jeg var igrunne heldig med mine medisiner fordi jeg har ikke hatt de store bivikningnene..

men jeg ønsker dere masse lykke til :)

Å mange SA har du hatt? Vi er igang med ivf nå etter å ha mistet 7 hjemmelagde spirer. 11 dpo :-o gratulere så mye. Å kos deg fremover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...