Gå til innhold

Svak strek... noen som vet?

Anbefalte innlegg

Tok el test igår og idag. og det kommer opp en svak strek, jeg vet at den ikke er helt positiv da, men betyr det at el er på vei? siden det er en strek der? eller er det alltid en lys strek selv om man ikke er på vei til å få el?  dette ble langt og komplisert, sorry... håper noen vet :)

12243026_10153629940310943_6819835456774

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144247775-svak-strek-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok el test igår og idag. og det kommer opp en svak strek, jeg vet at den ikke er helt positiv da, men betyr det at el er på vei? siden det er en strek der? eller er det alltid en lys strek selv om man ikke er på vei til å få el? dette ble langt og komplisert, sorry... håper noen vet :)

Hos meg er det sånn at når streken kommer opp raskt innen 30 sek så nærmer el seg. Så blir den sterkere og sterkere 2 dager før positiv ;)

Tok el test igår og idag. og det kommer opp en svak strek, jeg vet at den ikke er helt positiv da, men betyr det at el er på vei? siden det er en strek der? eller er det alltid en lys strek selv om man ikke er på vei til å få el? dette ble langt og komplisert, sorry... håper noen vet :)

Hos meg er det sånn at når streken kommer opp raskt innen 30 sek så nærmer el seg. Så blir den sterkere og sterkere 2 dager før positiv ;)

heihei! takk for svar^^  hmm, okei... jeg har forventet el 25 nov, så kanskje det betyr at den er på vei? :)

Ja, sånn kan de se ut når som helst i syklusen,det betyr egentlig ingenting. Jeg bruker samme type tester og mine kan svinge litt frem og tilbake i styrke uka før El, dagen Før den blir positiv kan den til og med være omtrent blendahvit , så ikke legg så mye i slike tester. Det betyr likevel ikke at el ikke er rett rundt hjørnet , for det kan den være. Imorgen kan du ha en kjempe positiv test 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...