Gå til innhold

Kynnere i uke 11?

Anbefalte innlegg

Jeg er 10+0 i dag, og de siste dagene når vi har/har hatt sex så kjennes det ut som jeg får skikkelige kynnere/sammentrekninger i magen. Syns dette var veldig tidlig?

Er forresten andregangsgravid, hvis det har noe å si.

Noen som har opplevd det samme? Blir litt nervøs for å ha sex..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144247750-kynnere-i-uke-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er gravid for femte gang. har to barn fra før, og mistet en gang. og har masse av dette selv, fikk høre av lege at man ikke måtte sammeligne graviditeter og at kroppen reagerte forskjellig fra gang til gang. og på ulike mengder hormoner.  men at man kunne bli urolig om smertene kom med frisk blod.

så inntil videre så prøver jeg å slappe av :)

Vil ikke si at det kjennes ut som kramper :)

Har snakket med legen for å være sikker, og han sier at det nok er kynnere siden jeg er andregangs! Sist svangerskap fikk jeg det i uke 16, men var visst normalt å få det tidligere andre gangen! Nå puster jeg litt lettet ut :-D

Er dette kynnere? Hadde også sammentrekninger, føltes nesten som krampe, da vi hadde sex sist jeg var gravid. Dette kjente jeg allerede i uke 5.

Tror ikke det er kynnere du har, men at du kjenner at livmoren vokser, det kan kjennes ut som kramper og være veldig vondt. Kynnere gjør ikke vondt, bare litt rar følelse, og magen strammer seg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...