Gå til innhold

Hva betyr (y)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg gammel som ikke skjønner 🙊

Anonymous poster hash: cc8ed...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr denne: 👍🏻

Anonymous poster hash: 50238...a77

Skrevet

Tommel opp betyr det

post-42-0-56965100-1448055005_thumb.jpg

Anonymous poster hash: f1524...c4d
Skrevet

Åhhh..   - eg har altid syntes det ser ut som ei dame som er veldig tissetrengt, eller kryssar beina av andre årsaker, men syntes liksom ikkje alltid at det passa heilt til teksten  :ler: 

Skrevet

Åhhh.. - eg har altid syntes det ser ut som ei dame som er veldig tissetrengt, eller kryssar beina av andre årsaker, men syntes liksom ikkje alltid at det passa heilt til teksten :ler:

😂😂😂

Anonymous poster hash: c04ff...e28

Skrevet

Åhhh.. - eg har altid syntes det ser ut som ei dame som er veldig tissetrengt, eller kryssar beina av andre årsaker, men syntes liksom ikkje alltid at det passa heilt til teksten :ler:

Så bra at vi er flere oldiser her som ikke skjønner 😂 HI

Skrevet

Men det ligner da overhodet ikke på en tommel 😂 Ikke rart jeg ikke gjetta det da 🙊 HI

Skrevet

Jeg og har trodd det var et kvinneunderliv...

Anonymous poster hash: cf148...a35

Skrevet

Det var en stund jeg fikk masse alien-bilder men skjønte ikke hva det kunne bety. Følte meg helt utafor hehe. Helt til samboeren min sendte meg en...da turte jeg å spørre. Men nei han hadde ikke sendt noe alien 😂 Viste seg at jeg ikke hadde oppgradert tlf så tommel opp ble alien på min tlf 🙊😂

Skrevet

Jeg og har trodd det var et kvinneunderliv...

Anonymous poster hash: cf148...a35

Bra jeg spurte om dette da! Mange som unngår misforståelser i fremtiden 😂

Skrevet

Og jeg har trodd det har betydd noe sånt som dette:

🙆🏽 Bare at armene har stått ut fra hodet, i en Y-form.

Skrevet

Og jeg har trodd det har betydd noe sånt som dette:

🙆🏽 Bare at armene har stått ut fra hodet, i en Y-form.

Ja det var jo mye mer logisk enn tommel opp!! 😊 HI

Skrevet

Yen står vel for yes

Anonymous poster hash: e02b2...df1

Skrevet

Det er jo ikke meningen du skal se tegnene, det er meningen telefonen din skal lage symbolet...

Anonymous poster hash: cb58d...d14

Skrevet

Det er jo ikke meningen du skal se tegnene, det er meningen telefonen din skal lage symbolet...

Anonymous poster hash: cb58d...d14

Riktig 👍

Skrevet

Så for oss som er så gamle at vi hadde Nokia 3210, så betyr det kanskje kvinneunderliv allikevel? ☺️ Jeg har alltid tolket det som det, har gjerne stått i sammenheng med (•) (•). (Altså pupper av et slag 😂

Anonymous poster hash: 80f0e...652

Skrevet

Så for oss som er så gamle at vi hadde Nokia 3210, så betyr det kanskje kvinneunderliv allikevel? ☺️ Jeg har alltid tolket det som det, har gjerne stått i sammenheng med (•) (•). (Altså pupper av et slag 😂

Haha 😂 😂

Skrevet

Så for oss som er så gamle at vi hadde Nokia 3210, så betyr det kanskje kvinneunderliv allikevel? ☺ Jeg har alltid tolket det som det, har gjerne stått i sammenheng med (•) (•). (Altså pupper av et slag

Haha

Haha :D Griner :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...