Gå til innhold

Nygravid i 40-årslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp (endelig!) fått positiv test, og i morgen skal jeg i 40-årslag som med denne gjengen blir et skikkelig kallas. Mange har allerede følerne ute på om det skjer noe her snart, og kommer til å tenke over om jeg drikker. Tenker å ta med en alkoholfri vin, men de står for drikke til maten og sikkert velkomstdrink etc. Løgner som antibiotika kurer og hodepine går de ikke på, og de kjenner meg såpass godt at de vet jeg er glad i en fest... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig, det var jeg. Mine venninner har følehorn på flere meters lengde, så her ville de gjennomskuet meg med en gang. De fikk vite det rett før jeg var 5 uker på vei :-)

Skrevet

Hmmm, ja det blir vel spekulasjoner uansett. Er bare så redd for om jeg mister, og måtte fortelle det til alle. Er ikke noe glad i å snakke om sånt. Er egentlig ikke negativ sånn sett, men det kan jo skje. Så synes jeg det er litt godt å ha det for meg selv litt først. Vet ikke hvorfor men synes det er litt koselig på en måte...

Skrevet

Du kan si at du har en mistanke og ikke drikker kun for sikkerhets skyld. Trenger ikke å bekrefte at du er gravid.

Skrevet

I begynnelsen så latet jeg rett og slett som jeg drakk. Jeg "drakk uten å drikke", gikk på do /på kjøkkenet / ut for å helle ut litt og litt. Snuste også nikotinfri snus. Det gikk ikke så lang tid før jeg sa det til min nærmeste venninne som hjalp meg med å helle min drikke oppi hennes glass om jeg ikke drakk alkoholfri. Det samme gjorde samboeren. 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...