Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #26 Skrevet 19. november 2015 Jeg ville ikke brydd meg en millimeter om noen kjente igjen kjolen min fra året før - og du får jo ta det som et slags kompliment at vedkommende faktisk bruker tid og energi på å mene noe om hva du skal ha på deg. Ta på den sorte kjolen og ha det gøy! Anonymous poster hash: 20532...0f2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #27 Skrevet 19. november 2015 Hi. . Jeg skal ta på den sorte kjolen og ha det gøy! Ja, en del smykker også for å piffe den opp. Ikke så dyre da. Jeg bryr meg om å se bra ut, vel, se meg bra ut. Jeg vil at de andre skal fremdeles se meg der. Andre på jobb skal kjøpe kjoler til 2000 (til ett julebord med jobben!). Sko og alt annet kommer i tillegg, bl.annet frisørbesøk, nye vipper, solarium, nye negler, sminke, og alt annet. For ett julebord, med jobben!!! Anonymous poster hash: eca2d...6d7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #28 Skrevet 19. november 2015 Hi. . Jeg skal ta på den sorte kjolen og ha det gøy! Ja, en del smykker også for å piffe den opp. Ikke så dyre da. Jeg bryr meg om å se bra ut, vel, se meg bra ut. Jeg vil at de andre skal fremdeles se meg der. Andre på jobb skal kjøpe kjoler til 2000 (til ett julebord med jobben!). Sko og alt annet kommer i tillegg, bl.annet frisørbesøk, nye vipper, solarium, nye negler, sminke, og alt annet. For ett julebord, med jobben!!! Anonymous poster hash: eca2d...6d7 Høtes ut som om du jobber med mange unge terter Anonymous poster hash: 7e108...74f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #29 Skrevet 19. november 2015 Hi. . Jeg skal ta på den sorte kjolen og ha det gøy! Ja, en del smykker også for å piffe den opp. Ikke så dyre da. Jeg bryr meg om å se bra ut, vel, se meg bra ut. Jeg vil at de andre skal fremdeles se meg der. Andre på jobb skal kjøpe kjoler til 2000 (til ett julebord med jobben!). Sko og alt annet kommer i tillegg, bl.annet frisørbesøk, nye vipper, solarium, nye negler, sminke, og alt annet. For ett julebord, med jobben!!! Anonymous poster hash: eca2d...6d7 Huff, så latterlig. Anonymous poster hash: 54340...3e9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #30 Skrevet 19. november 2015 Jeg var så lekker i fjor at alle garantert husker det om jeg bruker samme kjole i år igjen! 😁 Anonymous poster hash: 184da...9b2
PelleParafin Skrevet 20. november 2015 #31 Skrevet 20. november 2015 Jeg måtte kjøpe ny kjole i år. Er gravid i 8. mnd, og ser ut som en stappet pølse i alle de gamle kjolene mine.. Jeg bruker som oftest ikke å ha på samme kjole to julebord på rad, men jeg har et par-tre kjoler som jeg rullerer mellom. Jeg gidder da virkelig ikke bruke masse penger på ny kjole, bare for å sørge for at ingen har sett med den før!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #32 Skrevet 20. november 2015 Om man bruker samme kjole, skjørt klær 4 og 5 år på rad,- så husker ikke jeg det. Som andre sier,- jeg husker ikke hva jeg hadde på i fjor....Men jeg vet at det ikke alltid er bare-bare og komme seg inn i 5 år gamle klær! Har et krympeskap hjemme jeg.... Føler man seg vel i det, er jo det det beste utgangspunkt for en trivelig kveld! Ingen husker man hadde det på i fjor,- og i såfall kan man skryte med at "dette plagget er xxx år gammelt",- men jeg liker det så godt,- og siden det i tillegg fortsatt sitter som et skudd..... Anonymous poster hash: 1a2a4...7ef
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #33 Skrevet 20. november 2015 Har samme bunad hver 17.mai og jegAnonymous poster hash: 5ecfd...731 Særr? Her har jeg kjøpt alle de ulike så jeg kan bytte på Anonymous poster hash: 130df...53e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #35 Skrevet 20. november 2015 Gå i det du vil. Spesielt å kjøpe ny kjole til hver fest man skal på.. Vipper, solarium osv - tragisk! Hadde det vært bryllup hadde jeg skjønt det Anonymous poster hash: 8887e...2ac
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #36 Skrevet 20. november 2015 Har samme bunad hver 17.mai og jegAnonymous poster hash: 5ecfd...731 Særr? Her har jeg kjøpt alle de ulike så jeg kan bytte på Anonymous poster hash: 130df...53e Jeg skjønner jo at det er eneste mulighet.... Anonymous poster hash: 5ecfd...731
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #37 Skrevet 20. november 2015 Er du sikker på at det spørsmålet ikke oppsto bare i ditt eget hode? Jeg kjenner noen temlig overfladiske mennesker, men selv ikke de hadde reagert på at noen hadde samme kjole to år på rad. Anonymous poster hash: f5ca0...5ab
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #38 Skrevet 20. november 2015 Jeg bruker aldri samme kjole på samme type fest to ganger.. da må det i alle fall gå en del år i mellom. Men så er jeg den som husker hva du hadde sist år også. Men selv om du husker hva jeg hadde på meg, hvorfor skifte kjole hvis den var fin første gangen? Anonymous poster hash: f5ca0...5ab
Blondzilla Skrevet 20. november 2015 #39 Skrevet 20. november 2015 Jeg er svært moteinteressert, elsker klær shopper masse (ikke billig skit, der er jeg streng) og har sikkert 30 aktuelle julebordantrekk for hånden. For meg er det litt absurd at noen bare har én passende kjole, men når det er sagt tror jeg ikke jeg ville lagt merke til om noen brukte samme antrekket to år på rad. Hadde jeg lagt merke til det, ville jeg ikke tenkte noe videre over det, særlig ikke hvis det var en sort enkel kjole. Gå i den kjolen du vil. Folk har vel stort sett nok med å tenke på seg selv.
sug lut Skrevet 20. november 2015 #40 Skrevet 20. november 2015 Jeg bruker samme kjole uten problemer om det er den jeg liker best. Jeg har klærne mine i årevis, og jeg har uendelig mye klær, men hva jeg hadde på samme fest sist er aldri et aktuelt tema når jeg velger antrekk (jeg husker det knapt, men jeg er rimelig sikker på at jeg har hatt samme kjolen på de siste to høstfestene i alle fall).
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #41 Skrevet 20. november 2015 Jvis den er helt nøytral er det greit, men ikke hvis den utmerker seg veldig sånn at mange la merke til den. Men du må i alle fall ha annet tilbehør til. Helt andre sko, veske, blazer, osvOg hvorfor er ikke det greit? Anonymous poster hash: 44cae...190 Jeg ville ikke gjort det, fordi det ser ut som jeg bare har en kjole og er lite oppfinnsom. Men hver sin smak... Jeg HAR bare en kjole som passer til julebord ol Det er ikke alle som liker å pynte seg og kaste vekk penger på kjoler, vesker og finsko, og da er det greit å bruke det samme i flere år. For meg er pynt bortkastede penger, så jeg kjøper inn når jeg absolutt må og bruker det så lenge jeg kan. Anonymous poster hash: a060f...602
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #42 Skrevet 20. november 2015 Jvis den er helt nøytral er det greit, men ikke hvis den utmerker seg veldig sånn at mange la merke til den. Men du må i alle fall ha annet tilbehør til. Helt andre sko, veske, blazer, osv Hvorfor det? Kan en ikke selv bestemme hva en vil bruke? Anonymous poster hash: 8ee0f...026
Violeta Skrevet 20. november 2015 #43 Skrevet 20. november 2015 Jeg bruker aldri samme kjole på samme type fest to ganger.. da må det i alle fall gå en del år i mellom. Men så er jeg den som husker hva du hadde sist år også. Samme her 😉
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #44 Skrevet 20. november 2015 Jvis den er helt nøytral er det greit, men ikke hvis den utmerker seg veldig sånn at mange la merke til den. Men du må i alle fall ha annet tilbehør til. Helt andre sko, veske, blazer, osvOg hvorfor er ikke det greit? Anonymous poster hash: 44cae...190 Jeg ville ikke gjort det, fordi det ser ut som jeg bare har en kjole og er lite oppfinnsom. Men hver sin smak... Jeg har bare en kjole jeg. Og er lite oppfinnsom. Har ikke vett til å være flau over det engang. Anonymous poster hash: 48528...abf
Miss Honey Skrevet 20. november 2015 #45 Skrevet 20. november 2015 Da hadde jeg svart "hva?! Husker du virkelig hva alle hadde på seg i fjor?" Jeg har planer om å ha på meg samme kjole som for 3 år siden. I fjor hadde jeg på meg samme kjole som året før. Og jeg bruker de samme kjolene på fester innimellom det og..
TPK Skrevet 20. november 2015 #46 Skrevet 20. november 2015 Jvis den er helt nøytral er det greit, men ikke hvis den utmerker seg veldig sånn at mange la merke til den. Men du må i alle fall ha annet tilbehør til. Helt andre sko, veske, blazer, osvHvorfor det? Kan en ikke selv bestemme hva en vil bruke? Anonymous poster hash: 8ee0f...026 Selvsagt, jeg svarte bare hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå