Gå til innhold

"Hva? Skal du gå med samme kjole som i fjor på julebordet!?!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jeg høre fra ei jeg jobber med i dag.

Er det virkelig slik en krise?

Jeg har en kjole som jeg føler meg meget bekvemt i, og ja jeg gikk i den kjolen i fjor.

Jeg har planer om å bruke samme kjole i år.

Anonymous poster hash: 6ce06...dee

Skrevet

Jeg skal bruke den samme også 😊

Anonymous poster hash: 18165...be7

Skrevet

Da sliter jeg big time, for jeg har brukt det samme skjørtet femte året på rad. 
Om folk syntes det er teit av meg å bruke samme skjørt, så får de heller gå å ta seg en bolle. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre, og ikke tror jeg noen har oppdaget det heller. Forøvrig pleier jeg å ha ulik overdel til da. 

Anonymous poster hash: 389ce...f00
Skrevet

Haha...folk altså. Som om alle memoriserer hva folk har på seg. De fleste bryr seg ikke nok til å huske dette.

Unntaket et hvis kjolen er knallrosa med paljetter og puffermer...

Skrevet

Hi.

Det er en enkel svart kjole.

Jeg pynter opp med assesories.

Anonymous poster hash: eca2d...6d7

Skrevet

Ikke bry deg om overfladiske folk, gå i det du liker å gå i, og ha det gøy sosialt.

Anonymous poster hash: 2ac9b...ed2
Skrevet

Jvis den er helt nøytral er det greit, men ikke hvis den utmerker seg veldig sånn at mange la merke til den. Men du må i alle fall ha annet tilbehør til. Helt andre sko, veske, blazer, osv

Skrevet

Jvis den er helt nøytral er det greit, men ikke hvis den utmerker seg veldig sånn at mange la merke til den. Men du må i alle fall ha annet tilbehør til. Helt andre sko, veske, blazer, osv

Og hvorfor er ikke det greit?

Anonymous poster hash: 44cae...190

Skrevet

Jeg skal også bruke samme kjole. Tviler sterkt på at noen husker hvilken kjole jeg hadde på i fjor, jeg husker i alle fall ikke hvilken kjole noen av mine kollegaer hadde i fjor...

Skrevet

Hvorfor det? Jeg trodde man pyntet seg for sin egen del, ikke for at ANDRE skal synes noe om det. Hvis man føler seg vel i et antrekk, så kan man vel gå en gang til i det?

Skrevet

Jeg husker knapt hva jeg selv hadde på meg ifjor. Følgelig aner jeg ikke hva andre hadde på seg!

Skrevet

Og hvorfor er ikke det greit?

Anonymous poster hash: 44cae...190

Jeg ville ikke gjort det, fordi det ser ut som jeg bare har en kjole og er lite oppfinnsom. Men hver sin smak...

Skrevet

Haha, den kommentaren hadde eg iallefall ikkje fått høyre frå nokon av mine kollegaer. Du får ta det som eit kompliment om ho hugsar kjolen din frå i fjor og ellers glede deg over pengene du sparar på å ikkje kjøpe ny kjole kvart år:-)

Eg syns no iallefall det er meir krise om ein må kjøpe ny kjole berre fordi ein har brukt den ein har frå før. Då burde dei i sofall selge papirkjolar om dei likevel må kasserast etter ein gong bruk;-)

Skrevet

Jøss, er det noe å bry seg med? Jeg husker da virkelig ikke hva mine kolleger hadde på seg på julebordet i fjor. Jeg husker best de to-tre som fikk sikkert nok å drikke...

Anonymous poster hash: 54340...3e9

Skrevet (endret)

Bruker min for 3. året på rad. Veldig fin kjole som skiller seg litt ut og som jeg føler meg veldig fin i. Føler ikke for å kjøpe meg ny kjole når jeg har en jeg er veldig fornøyd med.

Endret av QueeenBeee
Skrevet

Jeg skal også ha same kjole, men skal ha en annen bolero. Har maaaange kjoler, men liker den jeg skal ha der aller best så det blir den :)

Skrevet

Jeg ville ikke reagert dersom noen andre brukte samme kjole flere ganger, men jeg selv ville ikke gjort det.

Anonymous poster hash: b8814...7a2
Skrevet

Fornuftig, økonomisk og miljøvennlig!

Folk har for mye penger og forbruker altfor mye!!!

Anonymous poster hash: 6daa1...127

Skrevet

Da hadde jeg tatt på meg tre-års-trassen og sagt "Ja, det skal jeg det så"

Skrevet

Jeg lurer på hvor spesiell en kjole må være for at jeg legger merke til at en kollega bruker samme kjole to år på rad?

Helt innafor å bruke samme kjole!

Skrevet

Da sliter jeg big time, for jeg har brukt det samme skjørtet femte året på rad. 

Om folk syntes det er teit av meg å bruke samme skjørt, så får de heller gå å ta seg en bolle. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre, og ikke tror jeg noen har oppdaget det heller. Forøvrig pleier jeg å ha ulik overdel til da. 

Anonymous poster hash: 389ce...f00

Jeg har sett det :)

Eller i alle fall ei som har hatt det samme skjørtet alle julebordene jeg har vært sammen med henne på :)

Men det gjør ingen ting og jeg har selvfølgelig ikke sagt noe til henne.

Anonymous poster hash: fce1e...792

Skrevet

Da hadde jeg tatt på meg tre-års-trassen og sagt "Ja, det skal jeg det så"

Hi, her.

Hehe. Jeg jobber i en barnehage, så det passer seg.

Skal vel også ta den derre min pappa er sterkere enn din pappa, eller?

Anonymous poster hash: eca2d...6d7

Skrevet

Jeg bruker aldri samme kjole på samme type fest to ganger.. da må det i alle fall gå en del år i mellom. Men så er jeg den som husker hva du hadde sist år også. 

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg, og bryr meg heller ikke om hva andre mener om hva jeg har på meg. Så lenge jeg har kledd meg til anledningen og trives med det jeg har på meg, så er det det viktigste.

Har dere forresten noen gang hørt menn spørre hverandre samme spørsmål: "HVA??? Skal du virkelig ha på deg samme dressen i år som i fjor??? Da bør du i hvert fall huske å bruke annen skjorte, slips og sko til, Gunnar, for noe annet tar seg ikke ut - ærlig talt!"

Anonymous poster hash: 3304a...3ba
Skrevet

Har samme bunad hver 17.mai og jeg

Anonymous poster hash: 5ecfd...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...