Gå til innhold

Dere erfarne ivf'ere

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul i går onsdag. Da var det en folikkel på 19, 2 på 12 og en på 14. Det ble bestemt at jeg skulle ta hormoner 3 dager til. Det 19 mm, ble vel "forkastet".

Jeg lurer på om hvis eggene vokser 2 mm i døgnet. Og egguthentingen er om 5 dager..

Blir ikke de siste 3 eggene for store da?

Er så livende redd for at de valgte egguthentingen på mandag istedet for søndag pga da slapp de å jobbe helg.

I mitt hodet blir eggene på 12= 22, og det på 14=24...( hvis de vokser 2 mm pr døgn)

Tenker jeg feil?

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144247471-dere-erfarne-ivfere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være klinikken er stengt søndager. Vi har måttet hoppe over pga stengt klinikk.

Anonymous poster hash: 1db0d...ca7

De jobber på helg når det trengst.

Men håper de vurderte at det var best med uttak på mandag fordi det var den beste dagen, og ikke pga det var hverdag.

de velger ofte "bort" det store de ser på ul-kontrollen og stimulerer noen dager til på de mindre, for da har de flere å gå på :) de gjorde det begge gangene hos meg, og jeg har 1 sønn, og 1 baby på vei :) så de vet nok hva de gjør :) de kan ta ut egg og sette inn i helger, men det vurderes i forhold til eggene. de er der i helgene for å sjekke de eggene som de har under befruktning, så det jobbes i helgene å :)

Annonse

Tipper du skal ta ovitrelle på lørdag? Da slutter eggene å vokse, så du kan trekke fra søndag og da blir kanskje det største egget med? Uansett hvor mange egg du får er det viktigst at ett av de er av god kvalitet. Lykke til! :)

Takk. Stemmer det, sprøyta settes i kveld. :) Jasså, så eggene slutter å vokse da ja? Ja, men da er det mere greit. 

I et små "hysterisk" minutt trodde jeg at alle eggene ble for store, så ingen ble optimale.. hehe

Huff, er så nervepirrende at en blir smågal under denne stimuleringen, ventingen og enda mere venting. 

kjenner godt den store folikkelen, øm når jeg tar på eggstokkområdet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...