Gå til innhold

August termin :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.. :)

Jeg fikk positiv test på fredag å i følge sist mens er jeg 6+3 å termin 1.august..

Har had små blødninger siden søndag, men legen synes det ser ut som det er slimhinneblødning og ikke fra livmoren, så her krysser jeg fingrene for at alt går bra 💫

Kom på facebook jenter! Egen augustgruppe!

Hvorfor? Er det ikke koselig nok her inne?

Er bedre å kunne skrive ting når en bruker nick enn å ha fullt navn på en fb gruppe!!!

Disse fb gruppene ødelegger for samhold og trådstarting her inne.

Anonymous poster hash: 9dbb5...adb

Annonse

Sniker meg inn her i sjokktilstand. Svak positiv test, så tror ikke helt på resultatet. Må nok skrape på døren til apoteket kl 09 og kjøpe opp beholdningen av graviditetstester.

Har ei på snart to år og ei på fem mnd fra før. Så her kommer barna tett! Ikke spesielt planlagt de to siste, men viser seg at både hyppig amming og nesten sølibat ikke fungerer som prevensjon..

Lillelinn84! Takk for godt svar! Akkurat som jeg skulle svart selv!

Anonymbruker: jeg mente da ikke noe vondt med det at dere må komme til facebookgruppa!litt hormonell? Er jo bare å la vær!!

Hva heter Facebook gruppa?

Hei hei.. :)

Jeg fikk positiv test på fredag å i følge sist mens er jeg 6+3 å termin 1.august..

Har had små blødninger siden søndag, men legen synes det ser ut som det er slimhinneblødning og ikke fra livmoren, så her krysser jeg fingrene for at alt går bra 💫

Hvordan ble du undersøkt av lege? Jeg har termin 19 august, er i uke 4 nå og begynte å blø igår men ikke mye og ikke frisk blod. Skal til legen idag. Hadde sa i oktober i uke 6 :( eneste legen gjorde da var å sjekke med ultralyd. Ellers ingenting... Jeg håper det beste men er samtidig redd for at jeg har mista igjen :(

Annonse

Anonymbruker: jeg mente da ikke noe vondt med det at dere må komme til facebookgruppa!litt hormonell? Er jo bare å la vær!!

Er nok litt hormonell, men har opplevd det tidligere. Når folk flytter inn på fb gruppene, blir det veldig dødt på forumene.

Men jeg får desverre ikke gjort noe med det.

Jeg ønsker å være anonym, eller bruke nick. Da kan en spørre om det meste en lurer på. Men inne på en fb gruppe, så tørr en ikke komme med f.eks litt intime spørsmål. Det er derfor jeg synes det er så dumt med fb gruppene. Men sjønner at folk ønsker det også. ( jeg prøvde en sånn fb gruppe en gang, og det passet ikke meg under graviditeten) jeg er medlem i ei fb gruppe etter fødselen, det er koselig. Bi følger hverandres barn.

Jeg kommer ikke til å bli med på fb gruppe før babyen kommer. Men andre får helt klart gjøre hva de vil.

Jeg selv blir bare frusterert pga null liv på forumet.

Er nok litt hormonell, men har opplevd det tidligere. Når folk flytter inn på fb gruppene, blir det veldig dødt på forumene.

Men jeg får desverre ikke gjort noe med det.

Jeg ønsker å være anonym, eller bruke nick. Da kan en spørre om det meste en lurer på. Men inne på en fb gruppe, så tørr en ikke komme med f.eks litt intime spørsmål. Det er derfor jeg synes det er så dumt med fb gruppene. Men sjønner at folk ønsker det også. ( jeg prøvde en sånn fb gruppe en gang, og det passet ikke meg under graviditeten) jeg er medlem i ei fb gruppe etter fødselen, det er koselig. Bi følger hverandres barn.

Jeg kommer ikke til å bli med på fb gruppe før babyen kommer. Men andre får helt klart gjøre hva de vil.

Jeg selv blir bare frusterert pga null liv på forumet.

Jeg følger deg her inne :) Jeg har også et ønske om å være anonym og derfor passer et slikt forum som dette bra for meg.

Jeg syns begge deler er greit, men ser og at det fort kan bli dødt her inne og håper at det ikke skjer! men det er jo opp til oss da. :)

Blir uansett mer aktivitet etter hvert. Nå er jo de fleste opptatt med jobb.

Anonymous poster hash: e4ef4...ee3

Så deilig å finne et forum med andre som er like langt på vei! Jeg er gravid for første gang og har termin 6. august. Spennende tid i vente.

Jeg har så ømme bryster at det er ubehagelig å gå. Mye murring i magen. Og smerter lik menssmerter. Mye kvalme som kommer og går, og svært vàr for lukter. Er svært spent på jula, med mye matlukt og uvitende familie.

Jeg er også spent på jula! Forrige gang fortalte vi om graviditeten på lille julaften, men da var jeg 15 uker på vei. Det blir for tidlig nå, jeg er vel ca 6 uker på julaften. Jeg har kommet meg greit gjennom etpar julebord, men det er ikke så lett å skulle så late som hele tida! Gleder meg til å kunne være "åpenlyst" gravid. :-)

Så deilig å finne et forum med andre som er like langt på vei! Jeg er gravid for første gang og har termin 6. august. Spennende tid i vente.

Jeg har så ømme bryster at det er ubehagelig å gå. Mye murring i magen. Og smerter lik menssmerter. Mye kvalme som kommer og går, og svært vàr for lukter. Er svært spent på jula, med mye matlukt og uvitende familie.

Gratulerer så mye! Jeg er også veldig spent på jula. Sist svangerskap var jeg veldig kvalm i jula. Klarte ikke tanken på kjøtt og middagsmat! Denne gangen håper jeg det blir bedre. Foreløpig har jeg i hvert fall lyst på saltmat. Søtsaker derimot klarer jeg ikke akkurat nå, men det er jo ikke det verste. Tror ikke familien begynner å lure om jeg ikke sitter og mumler småkaker, men hvis jeg ikke spiser middag begynner de vel å undres litt mer. 

Hei alle sammen! Jeg har akkurat registrert meg her på foreldre.no, for jeg er gravid for første gang juhu!! Det er så utrolig spennende💕 Jeg har ikke vært på ultralyd ell til lege enda, men har time den 22 desember, skal ta tidlig ultralyd slik at vi har et bilde å vise frem på julaften😃

Er ca 6+4 uker på vei.

Har kjent en del murringer/kynninger nedentil som flere her skriver og litt kvalm, men ellers helt fin😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...