Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #26 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804 Du trenger ikke være frekk mot meg som prøver svare så godt jeg kan. Du spurte om hvit bukse er fy, fy og jeg svarte jeg syntes hvitt svart og oransje kan bli halloweenaktig, men svarte også jeg ikke vet noe om materialene på dine klær. Jeg ville kjøpt en svart bukse de har veldig mange fine og rimlige på Vero Moda. Svart bukse er greit p ha i basis garderoben. Men om du har bestemt deg for antrekk allerede er det vel ikke vits i å spørre her? Unnskyld da, mente ikke å være frekk.Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg spurte her. Jeg har svart bukse i garderoben, men det er mer skikkelig finbukse, ikke en jeg vil gå på byen i. Ikke kan jeg bruke de buksene de har på Vero Moda, de er alt for smale i lårene. Ikke hadde jeg tenkt å kjøpe ny bukse heller nå, da jeg ikke skal kjøpe noen nye klær (men det kunne ikke dere vite her inne). Støvlettene er vanlige svarte uten noe dill på, men lav hæl (går sjelden med høy hæl, da jeg er over 180 cm). Buksen er type myk dongeri, pen bukse, skikkelig merke. Vanlig svart singlet med blonder på kanten og toppen er i et finere materiale (aner ikke hva det heter). Ikke vanlig t-skjorte stoff, men mer blusestoff. Synes selv det hørtes og så fint ut. Vet det er vanskelig å forstå akkurat når man ikke har bilde. Anonymous poster hash: faf79...804 Kan du ta et bilde av det? Anonymous poster hash: 4683b...63a Dessverre, nei. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #27 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804 Du trenger ikke være frekk mot meg som prøver svare så godt jeg kan. Du spurte om hvit bukse er fy, fy og jeg svarte jeg syntes hvitt svart og oransje kan bli halloweenaktig, men svarte også jeg ikke vet noe om materialene på dine klær. Jeg ville kjøpt en svart bukse de har veldig mange fine og rimlige på Vero Moda. Svart bukse er greit p ha i basis garderoben. Men om du har bestemt deg for antrekk allerede er det vel ikke vits i å spørre her? Unnskyld da, mente ikke å være frekk.Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg spurte her. Jeg har svart bukse i garderoben, men det er mer skikkelig finbukse, ikke en jeg vil gå på byen i. Ikke kan jeg bruke de buksene de har på Vero Moda, de er alt for smale i lårene. Ikke hadde jeg tenkt å kjøpe ny bukse heller nå, da jeg ikke skal kjøpe noen nye klær (men det kunne ikke dere vite her inne). Støvlettene er vanlige svarte uten noe dill på, men lav hæl (går sjelden med høy hæl, da jeg er over 180 cm). Buksen er type myk dongeri, pen bukse, skikkelig merke. Vanlig svart singlet med blonder på kanten og toppen er i et finere materiale (aner ikke hva det heter). Ikke vanlig t-skjorte stoff, men mer blusestoff. Synes selv det hørtes og så fint ut. Vet det er vanskelig å forstå akkurat når man ikke har bilde. Anonymous poster hash: faf79...804 Kan du ta et bilde av det? Anonymous poster hash: 4683b...63a Dessverre, nei. Anonymous poster hash: faf79...804 why? Anonymous poster hash: a0089...ea3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #28 Skrevet 19. november 2015 Hvite bukser er jævlig, orange er jævlig.. Kos deg på karneval! Anonymous poster hash: 0eea2...5b9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #29 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804 Du trenger ikke være frekk mot meg som prøver svare så godt jeg kan. Du spurte om hvit bukse er fy, fy og jeg svarte jeg syntes hvitt svart og oransje kan bli halloweenaktig, men svarte også jeg ikke vet noe om materialene på dine klær. Jeg ville kjøpt en svart bukse de har veldig mange fine og rimlige på Vero Moda. Svart bukse er greit p ha i basis garderoben. Men om du har bestemt deg for antrekk allerede er det vel ikke vits i å spørre her? Unnskyld da, mente ikke å være frekk.Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg spurte her. Jeg har svart bukse i garderoben, men det er mer skikkelig finbukse, ikke en jeg vil gå på byen i. Ikke kan jeg bruke de buksene de har på Vero Moda, de er alt for smale i lårene. Ikke hadde jeg tenkt å kjøpe ny bukse heller nå, da jeg ikke skal kjøpe noen nye klær (men det kunne ikke dere vite her inne). Støvlettene er vanlige svarte uten noe dill på, men lav hæl (går sjelden med høy hæl, da jeg er over 180 cm). Buksen er type myk dongeri, pen bukse, skikkelig merke. Vanlig svart singlet med blonder på kanten og toppen er i et finere materiale (aner ikke hva det heter). Ikke vanlig t-skjorte stoff, men mer blusestoff. Synes selv det hørtes og så fint ut. Vet det er vanskelig å forstå akkurat når man ikke har bilde. Anonymous poster hash: faf79...804 Kan du ta et bilde av det? Anonymous poster hash: 4683b...63a Dessverre, nei. Anonymous poster hash: faf79...804 why? Anonymous poster hash: a0089...ea3 Fordi jeg ikke kan. Uten å mene å være frekk, men må jeg forklare hvorfor? Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #30 Skrevet 19. november 2015 Hvite bukser er jævlig, orange er jævlig.. Kos deg på karneval! Anonymous poster hash: 0eea2...5b9 Tusen takk. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #31 Skrevet 19. november 2015 Ja ja, da har jeg funnet ut at det ikke blir det antrekket jeg hadde tenkt i morgen. Hva jeg skal ha på meg aner jeg ikke, men hvitt og orange er visst helt feil. Hmmm, jeg som syntes det var fint. Skjønner at min smak må være helt rævva. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #32 Skrevet 19. november 2015 Hvite bukser er jævlig, orange er jævlig.. Kos deg på karneval! Anonymous poster hash: 0eea2...5b9 Ho ho ho. Ja du har virkelig skjønt det...NOT! Anonymous poster hash: fdd26...21f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #33 Skrevet 19. november 2015 Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. november 2015 #34 Skrevet 19. november 2015 (endret) Jeg har også hvit bukse, men den bruker jeg på vår og sommer. Kanskje merkelig, og fordi jeg er over 40 :-D Men jeg har aldri brukt hvite og lyse pastellfargede bukser på vinterstid. Det assosierer jeg med sommer. Men har du lyst til å gjøre det, så gjør du det :-) Endret 19. november 2015 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #35 Skrevet 19. november 2015 Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg. Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #36 Skrevet 19. november 2015 Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 14:04, said: Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 13:59, said: Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg. Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804 Men da bruker du jo bare de hvite buksene dine da vet du ;-) Anonymous poster hash: c7ef7...e83
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #37 Skrevet 19. november 2015 Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg. Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804 Vel, store lår i hvit bukse er verre.... Anonymous poster hash: b57eb...c13
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #38 Skrevet 19. november 2015 Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 14:04, said: Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 13:59, said: Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg. Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804 Men da bruker du jo bare de hvite buksene dine da vet du ;-) Anonymous poster hash: c7ef7...e83 Jeg syns du skal bruke det antrekket du hadde tenkt å bruke. Det er helt sikkert fint, vi andre kan ikke vite det når vi ikke har sett det. Hvis du selv syns det er fint, er det sikkert det, og jeg er sikker på at ingen kommet til å synes noe annet. Anonymous poster hash: a0089...ea3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #39 Skrevet 19. november 2015 Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 14:04, said: Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 13:59, said: Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg. Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804 Men da bruker du jo bare de hvite buksene dine da vet du ;-) Anonymous poster hash: c7ef7...e83 Men har jo skjønt at det er helt rævva, de nei, jeg kommer ikke til å bruke de. Hvis jeg har de på meg i morgen, kommer jeg ikke til å slappe av, da kommer jeg nok til å kikke rundt meg og sjekke om noen glor på meg og "himler" med øynene, om noen Dibber er ute for å sjekke om noen i merkelige klær er på byen. Men skal finne noe annet Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #40 Skrevet 19. november 2015 Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg. Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804 Vel, store lår i hvit bukse er verre.... Anonymous poster hash: b57eb...c13 Vel, vi har vel ulik smak. Jeg får i alle fall kompliment når jeg har på meg den buksa, så velger å heller tro på de. :-) Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #41 Skrevet 19. november 2015 Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 14:24, said: Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 14:07, said: Anonym bruker" data-cid="147565204" data-time="1447938260" data-date="i dag, 15:04 said: Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 14:04, said: Anonym bruker" data-cid="147565200" data-time="1447937984" data-date="i dag, 14:59 said: Anonym bruker, on 19 Nov 2015 - 13:59, said: Hi: kjøp deg en svart bukse. Det trenger du. Du får fine slim jeans på HM til 149 kr. Anonymous poster hash: 4e458...6b9 Takk for tips, ja, de er kjempefine, men låra mine er for store for de buksene. Det samme gjelder de fine de har på Vero Moda og Cubus. Så dessverre så hjelper det ikke meg.Og jeg har andre svarte bukser, men ikke som jeg vil bruke på byen. Anonymous poster hash: faf79...804 Men da bruker du jo bare de hvite buksene dine da vet du ;-) Anonymous poster hash: c7ef7...e83 Men har jo skjønt at det er helt rævva, de nei, jeg kommer ikke til å bruke de.Hvis jeg har de på meg i morgen, kommer jeg ikke til å slappe av, da kommer jeg nok til å kikke rundt meg og sjekke om noen glor på meg og "himler" med øynene, om noen Dibber er ute for å sjekke om noen i merkelige klær er på byen. Men skal finne noe annet Anonymous poster hash: faf79...804 Ha ha ha, nå ser jeg det for meg. Skal også ut i morgen. Kommer til å se ekstra nøye etter damer i hvite bukser :-D Neida, bruk de buksene du vil ha. Det er vel ingen som gidder å bry seg om det? Anonymous poster hash: c7ef7...e83
Pengetreet Skrevet 19. november 2015 #42 Skrevet 19. november 2015 (endret) Hva med vanlige jeans? Det er stort sett et trygt valg Jeg eier ikke et eneste orange plagg fordi jeg synes de er vanskelige å finne matchende klær til Endret 19. november 2015 av baby-buddha
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #43 Skrevet 19. november 2015 Alt blir større i hvitt. Så hvis du har store lår ville jeg styrt laaangt unna hvit bukse. Anonymous poster hash: db127...c8a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #44 Skrevet 19. november 2015 Det høres ut som et forferdelig anntrekk !! Anonymous poster hash: 4b8c5...cdb
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #45 Skrevet 19. november 2015 Jeg syns det høres fint ut. Anonymous poster hash: b55fe...e38
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #46 Skrevet 19. november 2015 Jeg går helt mot strømmen her, for jeg synes det er utrolig fint med hvite bukser på vinteren. Men da må det ikke være en typisk sommerbukse. Oransje liker jeg, men ikke sammen med hvit. Men uansett så går du i det du har lyst til og føler deg komfortabel med. Anonymous poster hash: e0c90...400
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #47 Skrevet 19. november 2015 Jeg hadde aldri tatt på meg en hvit bukse nå, men jeg legger aldri merke til hva andre har på seg uansett. Så har du lyst, har du lov. 😉 Anonymous poster hash: d239d...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå