Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Skal ut og spise og på byen i morgen kveld. Tenkte å ha på meg oransj topp, svart singlet under, svarte høye støvletter og hvit bukse. Er det fy fy nå om vinteren?Jeg har ikke svart smal bukse, kun en hvit. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Eh.. Nei.. Anonymous poster hash: 3bbe0...971
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Eh.. Nei.. Anonymous poster hash: 3bbe0...971 Har bare fått inntrykk av at hvit bukse bruker man bare om sommeren. Helt flott at jeg har misforstått akkurat det Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Er den trang? Vær obs på cellulitter som stortrives i lyse bukser. Ikke nok å snu deg i speilet å se, men ta video av at du går bakfra. Noen som skulle ha gjort det... Anonymous poster hash: b57eb...c13
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Så mye folk tenker på. Gå med det du har lyst til å gå med. I sosietetsamerika har man en "regel" som heter at man ikke skal gå med hvitt etter labor day, som er 5. september. Den trenger ikke du å følge. Anonymous poster hash: 380b5...a4b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Takk for svar. Da blir det hvit bukse. Og til deg som lurte, ned den er ikke så trang at noe som helst syns igjennom. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Vit bukse er absolutt kun om sommeren. Anonymous poster hash: 7f0be...a00
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Vit bukse er absolutt kun om sommeren. Anonymous poster hash: 7f0be...a00 "Hvit" staves absolutt kun med h. Anonymous poster hash: 505a3...560
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #9 Skrevet 19. november 2015 Hvit bukse er et underlig valg i november. Anonymous poster hash: ff612...768
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 Vit bukse er absolutt kun om sommeren. Anonymous poster hash: 7f0be...a00 "Hvit" staves absolutt kun med h. Anonymous poster hash: 505a3...560 Inte om man är svensk, som jag är. Anonymous poster hash: 7f0be...a00
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 Det var i hvert fall lov sist vinter: http://www.asos.com/women/fashion-news/2014_02_2-sun/having-a-moment-white-trousers/ Anonymous poster hash: a0089...ea3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Vit bukse er absolutt kun om sommeren. Anonymous poster hash: 7f0be...a00 "Hvit" staves absolutt kun med h. Anonymous poster hash: 505a3...560 Inte om man är svensk, som jag är. Anonymous poster hash: 7f0be...a00 Enig at hvit bukse er litt rart nå Anonymous poster hash: db127...c8a
Love my kidz Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Du kan davel gå i hvit bukse synes nå jeg. Tilbehøret gjør jo at det ikke blir sommerlig, tenker spesielt på de svarte støvlettene. Høres fresht og fint ut!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Vit bukse er absolutt kun om sommeren. Anonymous poster hash: 7f0be...a00 "Hvit" staves absolutt kun med h. Anonymous poster hash: 505a3...560 Inte om man är svensk, som jag är. Anonymous poster hash: 7f0be...a00 Jo da, så lenge resten av setningen er på norsk, så. Anonymous poster hash: 505a3...560
Blondzilla Skrevet 19. november 2015 #15 Skrevet 19. november 2015 Ikke hvit bukse nå. Ikke match knæsje farger og svart heller, det ser billig ut.
Pobie Skrevet 19. november 2015 #16 Skrevet 19. november 2015 Visste ikke at det var regler om farge på bukser jeg. Hadde ikke lagt merke til det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #17 Skrevet 19. november 2015 Jeg så ei jente i hvit bukse i dag, fra videregående. Snekkerbukse attpåtil. Hun hadde også fått en brun flekk midt på bak, en liten en. Trolig satt seg i noe uskyldig. La merke til flekken, men brydde meg ingenting om at buksa var hvit. Så kjør på med hvit bukse, du. Anonymous poster hash: fb367...b50
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #18 Skrevet 19. november 2015 😂 Anonymous poster hash: 4e458...6b9
Villbringebringebær Skrevet 19. november 2015 #19 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult.
Hønemor30 Skrevet 19. november 2015 #20 Skrevet 19. november 2015 Jeg ville droppet hvit utifra det du beskriver høres det helt feil ut til resten. Gå for sort.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #21 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #22 Skrevet 19. november 2015 Jeg ville droppet hvit utifra det du beskriver høres det helt feil ut til resten. Gå for sort. Jeg har IKKE svart bukse. Anonymous poster hash: faf79...804
Villbringebringebær Skrevet 19. november 2015 #23 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804 Du trenger ikke være frekk mot meg som prøver svare så godt jeg kan. Du spurte om hvit bukse er fy, fy og jeg svarte jeg syntes hvitt svart og oransje kan bli halloweenaktig, men svarte også jeg ikke vet noe om materialene på dine klær. Jeg ville kjøpt en svart bukse de har veldig mange fine og rimlige på Vero Moda. Svart bukse er greit p ha i basis garderoben. Men om du har bestemt deg for antrekk allerede er det vel ikke vits i å spørre her?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #24 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804 Du trenger ikke være frekk mot meg som prøver svare så godt jeg kan. Du spurte om hvit bukse er fy, fy og jeg svarte jeg syntes hvitt svart og oransje kan bli halloweenaktig, men svarte også jeg ikke vet noe om materialene på dine klær. Jeg ville kjøpt en svart bukse de har veldig mange fine og rimlige på Vero Moda. Svart bukse er greit p ha i basis garderoben. Men om du har bestemt deg for antrekk allerede er det vel ikke vits i å spørre her? Unnskyld da, mente ikke å være frekk. Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg spurte her. Jeg har svart bukse i garderoben, men det er mer skikkelig finbukse, ikke en jeg vil gå på byen i. Ikke kan jeg bruke de buksene de har på Vero Moda, de er alt for smale i lårene. Ikke hadde jeg tenkt å kjøpe ny bukse heller nå, da jeg ikke skal kjøpe noen nye klær (men det kunne ikke dere vite her inne). Støvlettene er vanlige svarte uten noe dill på, men lav hæl (går sjelden med høy hæl, da jeg er over 180 cm). Buksen er type myk dongeri, pen bukse, skikkelig merke. Vanlig svart singlet med blonder på kanten og toppen er i et finere materiale (aner ikke hva det heter). Ikke vanlig t-skjorte stoff, men mer blusestoff. Synes selv det hørtes og så fint ut. Vet det er vanskelig å forstå akkurat når man ikke har bilde. Anonymous poster hash: faf79...804
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #25 Skrevet 19. november 2015 Du kan selvsagt gå i hva du vil, men jeg syntes svart topp og oransje topp, hvor bukse og svarte støvletter hørtes ut som en dårlig kombo. Fikk litt Halloween følelse, men aner ikke hvilke materialer ditt antrekk er i eller om støvlettene er jøye eller lave på benet. Jeg ville heller valgt svarte bukser enn hvite. Knallfarget til helsvart antrekk er kult. Hvis du leser første innlegg så skriver jeg jo at jeg IKKE har svart bukse. Jeg skriver også at det er høye støvletter. Men har hengt antrekket opp på en bøyle og jeg synes det ser fint ut, så da går jeg i det. Halloween aktig er det i alle fall ikke, takk for den du. Anonymous poster hash: faf79...804 Du trenger ikke være frekk mot meg som prøver svare så godt jeg kan. Du spurte om hvit bukse er fy, fy og jeg svarte jeg syntes hvitt svart og oransje kan bli halloweenaktig, men svarte også jeg ikke vet noe om materialene på dine klær. Jeg ville kjøpt en svart bukse de har veldig mange fine og rimlige på Vero Moda. Svart bukse er greit p ha i basis garderoben. Men om du har bestemt deg for antrekk allerede er det vel ikke vits i å spørre her? Unnskyld da, mente ikke å være frekk.Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg spurte her. Jeg har svart bukse i garderoben, men det er mer skikkelig finbukse, ikke en jeg vil gå på byen i. Ikke kan jeg bruke de buksene de har på Vero Moda, de er alt for smale i lårene. Ikke hadde jeg tenkt å kjøpe ny bukse heller nå, da jeg ikke skal kjøpe noen nye klær (men det kunne ikke dere vite her inne). Støvlettene er vanlige svarte uten noe dill på, men lav hæl (går sjelden med høy hæl, da jeg er over 180 cm). Buksen er type myk dongeri, pen bukse, skikkelig merke. Vanlig svart singlet med blonder på kanten og toppen er i et finere materiale (aner ikke hva det heter). Ikke vanlig t-skjorte stoff, men mer blusestoff. Synes selv det hørtes og så fint ut. Vet det er vanskelig å forstå akkurat når man ikke har bilde. Anonymous poster hash: faf79...804 Kan du ta et bilde av det? Anonymous poster hash: 4683b...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå