Gå til innhold

Lesbiske med termin i 2016

Anbefalte innlegg

Ja, vi er veldig spent, og selv om prosessen tar noen måneder så har tiden gått raskt. Er det noen som har kunnskap om rettigheter til medmor? Mtp rettigheter når det gjelder arbeid? Ønsker jo at min kone kan være med til inseminering, evt ultralyd; legetimer osv. Har hun rett til permisjon med lønn? :) Hadde satt pris på erfaringer fra dere som er gravid:)

Fortsetter under...

Her fikk jeg permisjon med lønn, mens samboer tok ut feriedager eller så brukte ho avspasering. Vi gjorde det privat så vi kunne velge litt tidspunkt selv på dagen 😉

Nå etter at det har klaffet får ho Være med på ul uten at det er noe problem, men sånn som 3d ul osv har vi tatt time sent på dagen så ho bare må dra en halvtime tidligere. Altså prøvd å tilrettelegge etter jobben der vi har kunne valgt tidspunkt selv 😊

Hvor lenge måtte dere vente på ringebrev? ☺

Hei! Jeg og Susanne (kona mi) bor i Drammen. Jeg har foreløpig termin 21.06.16, og ultralyd imorra!! Dette er vårt første barn, vi gleder oss veldig! <3 Vi ble gravide på Riksen. Vi måtte vente i 5-6 mnd før vi fikk ringebrevet. 

• 4 uker senere...

Hei! Jeg og Susanne (kona mi) bor i Drammen. Jeg har foreløpig termin 21.06.16, og ultralyd imorra!! Dette er vårt første barn, vi gleder oss veldig! <3 Vi ble gravide på Riksen. Vi måtte vente i 5-6 mnd før vi fikk ringebrevet.

Velkommen hit og gratulerer med graviditeten 😊 dere har termin rett etter meg, jeg har 19 😄 så alt bra ut? fikk dere vite kjønn på ul eller? 😊

Annonse

• 2 uker senere...

Så hyggelig å knytte kontakter på denne måten. Vi er ikke gravide, men jeg skal insemineres i april-mai på Riksen :) Vi er også to kvinner, gleder oss enormt:)

Vi ble inseminert nå på torsdag (10/3), første forsøk😊 Teller dager og kjenner godt etter i magen🙈 Håper det sitter!!

Har dere barn fra før?

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Terminliste

Januar: 
T&H 
Pøne05

April:
To the stars and back.  

Juni: 
Mina_79
Vimsethea 
Wix
Maritaogsusanne 
Viblir5i2016

Oktober: 
Markusen 
Balltop

November:

Skeivmage (Vi er 29 og 35 år, bor i Drammen. Har en jente på 5 år fra før.)

Endret av Skeivmage

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...