Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Vi er en liten bedrift med bare 5 ansatte (damer). Jeg har bare vært ansatt her noen få måneder, men merker at det er så mye baksnakking om hverandre. Mistenkeliggjøring hvis noen er borte pga sykdom og klaging på småting bak ryggen. Sjefen er like ille. Jeg får helt fnatt og synes det er veldig ubehagelig å vite at de snakker om meg bak ryggen min. Det er jeg nesten helt sikker på at de gjør siden de snakker dritt om den minste ting. Sukk! Anonymous poster hash: abeb1...1b8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Det har nok blitt en kultur hos dere. Du må være et eksempel. Aldri baksnakk noen. Dersom noen baksnakker ikke svar skikkelig, blås det vekk. Prøv å fremsnakk. Når dere bare er 5 stk kan faktisk du være med på å endre denne onde sirkelen dere er i. Allier der evt med av.leder. Si hvordan du opplever det. Dere to setter fokus på hva som gir et bedre arbeidsmiljø. Hva er det det blir baksnakket om? Trenger dere å bygge dere opp som team? Er det konflikter dere er uenige om? Ha et avdelingsmøte og ta opp trivsel som eget tema. La alle prate. Hva gjør at hver enkelt trivs på jobb. Det kan være veldig varierte svar her..... Anonymous poster hash: 65a84...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå