Gå til innhold

Sands alive eller kinetic sand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 10 år ønsket seg sånn sand som du kan forme med hendene. Ser det finnes 2 typer.

Hva annbefaler dere?

Blir dyrt da, for man må jo ha flere farger.

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 3a875...c3b

Skrevet

Har bare prøvd Sands alive, så jeg kan ikke sammenligne dem, men vil bare opplyse om at det finnes enda en type - Play sand på Extra leker som er mye billigere. Men jeg har ikke prøvd den heller, så vet ikke om den er brukbar.

Anonymous poster hash: 4ee6a...ab9
Skrevet

Jenta mi på 9 år er kjempe fornøyd med sands alive hvertfall. .

Anonymous poster hash: bc65e...7f1

Skrevet

Må ha flere farger? Vi har to pha jenta fikk i gave, og bruker kun en av gangen. Vil ikke blande.

Anonymous poster hash: 7f1d4...bb2

Skrevet

Vi kjøpte bare sandfarget sand. Det var moro så lenge det varte, men det ligger sand overalt etterpå (kanskje ikke etter en 10-åring men, min er yngre).

Ble litt mindre sand for hver gang.. Til slutt kastet jeg resten 🙄

Anonymous poster hash: 8e667...9c1

Skrevet

Vi kjøpte på coolstuff, forresten.

Anonymous poster hash: 8e667...9c1

Skrevet

Flere farger ja........er det ikke litt som med plastelina dq, at man vil ha flere farger? Hudfarget fjes, sort hår, en rosa gris....??

Sand over alt etterpå... huff, det hørtes ikke noe særlig ut.

Med så bra at 9 åringen likte det....var redd det var barnslig....

Skrevet

dette er vist nok svært lett å lage. har ikke prøvd selv, men har lest en del om det... få enkle billige ingredienser... google å se selv

Anonymous poster hash: 046c4...072
Skrevet

Venninna til barnet mitt hadde det før. Det ble bare noe grusomt rot av det! Det var overalt. Klabbet seg til klær og møbler. Håpløst å rydde opp etterpå så moren kastet det til slutt

Anonymous poster hash: 4c646...395

Skrevet

Venninna til barnet mitt hadde det før. Det ble bare noe grusomt rot av det! Det var overalt. Klabbet seg til klær og møbler. Håpløst å rydde opp etterpå så moren kastet det til sluttAnonymous poster hash: 4c646...395

det høres ikke bra ut....... :(

Skrevet

Venninna til barnet mitt hadde det før. Det ble bare noe grusomt rot av det! Det var overalt. Klabbet seg til klær og møbler. Håpløst å rydde opp etterpå så moren kastet det til slutt

Anonymous poster hash: 4c646...395

Det kommer vel litt an på hvordan man gjør det. Sønnen min på 4 blir instruert til å sitte rolig ved bordet mens han leker med det, og prøve å ikke søle så mye på gulvet (litt blir det alltid uansett). Når han er ferdig så må han si ifra og ikke gå noe sted før jeg får ordnet opp. :P Da børster jeg det verste av klærne hans, tar dem av ham og legger dem til vask, så får han gå og kle på seg rene klær mens jeg støvsuger og vasker rundt der han har sittet. Da kommer det ikke overalt. ;)

Litt styr er det, men jeg synes det er verdt det (en gang iblant) siden han koser seg så veldig med det. Men han får ikke bruke det når de villeste av vennene hans er på besøk. :P

Anonymous poster hash: 4ee6a...ab9

Skrevet

Mine fikk til jul i fjor. Gøy, men et salig rot! Sand overalt.. ble gal til slutt og flyttet hele greia ut i lekerhytta i hagen. Der fant de ut at det var gøy å blande den med vann og lage enda mer gris, så nå i høst kastet jeg hele greia i søpla

Anonymous poster hash: 18bbd...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...