Gå til innhold

Spontan abort igjen..... Hmmmm

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 9+3 uker på vei i dag. Jeg begynte å blø litt fredag. Kom litt på lørdag, kommer ikke noe i bindet, men friskt blod når jeg er på do.. Ikke hver gang. Sånn har det fortsatt. Var hos legen i går. Tok hcg den var på 10 000 det er vel ganske lite, skal ta ny i morra. Det er jo først da vi får endelig svar. Men er vel ikke mye håp nå. ( vi har jo ikke turt å glede oss ennå, har mistet noen ganger før også) Hcg prøver hittil er 4+ 3 323, 4+5 465 5+4 1100 6+3 6000 9+3 10000. Så jeg regner den er på vei ned .....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144247121-spontan-abort-igjen-hmmmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så trist!

Men det er også godt at kroppen ordner opp selv! Jeg hadde en sa for 2 mnd siden selv..man føler seg bedre når alt er over og man får tilbake håpe om at neste gang så fester det seg og blir der inne!! Masse lykke til videre!

Annonse

Hei og takk for du spør. Jada her er det over😒 begynte og blø mere på torsdag. Og i dag har det begynt komme mere "klumper". Skal være glad når dette er over😏

Hei Solsikker 😊 Så leit å høre!! Her er det også over..9+1 igår og min andre sa på halvannet år. Har en sønn på 9 da heldigvis,men ønsker så inderlig å gi han gleden av å få et søsken.Er 39 så begynner å bli veldig utålmodig og føler meg så oppgitt. Hvordan går det med deg ? Har du barn fra før forresten? Masse lykke til videre!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...