Gå til innhold

Albanere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt bruksanvisning på forhånd. Men Tusen takk :) Hilsen TS

Anonymous poster hash: f7bc4...447

Skrevet

Veldig mange albanere holder på med snusk av diverse slag. Jeg kjenner til en del fra balkan, og kan si det samme om 90% av de. Så finnes det også de som er greie og snille menn med familie som aksepterer at sønnen får seg norsk kjæreste. 

Anonymous poster hash: 62ad9...617
Skrevet

De godtar kjæreste, men ikke barn/giftemål med norsk.... Men han vill ikke gå i fra meg, han blir livredd om jeg viser tegn til det. Han sier han kan ikke se for seg livet uten meg osv... Men vi blir jo aldri gift uansett! TS

Skrevet

Dere snakker jo om folk som om dere skulle kjøpt dere familiehund og lurer på hvilken rase som er best. "Erfaringer med albanere?": hva er det for noe tull?

Jeg er norsk og er ganske ulik naboen min som også er norsk.

Anonymous poster hash: 0b9b9...b19

Det er sykt å lese. Skjønner ikke at det går an å tenke sånn.

"Uff, jeg har blitt gravid med en bergenser. Er det noen som har erfaring med disse?"

Anonymous poster hash: 12ed6...901

Skrevet

De godtar kjæreste, men ikke barn/giftemål med norsk.... Men han vill ikke gå i fra meg, han blir livredd om jeg viser tegn til det. Han sier han kan ikke se for seg livet uten meg osv... Men vi blir jo aldri gift uansett! TS

Saken da er at han sier til deg nå at han skal stille opp. Men du skal ha minimalt med hans familie å gjøre, du kjenner ikke kulturen. "De har visst noen rare tradisjoner" viser at du ikke vet nok om mannen og de tradisjonene han lever etter. Og en av tradisjonene er å la foreldrene bestemme over hans liv.

Du skriver at dere aldri blir gift. Ikke alle trenger å gifte seg, så det i seg selv er ikke noe problem hvis det er greit for deg. Men er du forberedt på å leve livet med en mann hvis familie alltid vil se på deg som mindre verdt, som ikke god nok for deres sønn og familie?

Jeg synes du og kjæresten bør ta dere timer på familievernkontoret om dere virkelig ønsker å leve sammen. Hvis dere ikke tar tak i dette nå mens dere begge er positive til hverandre og barnet som kommer, så vil familiekonfliktene med hans familie trolig ta livet av forholdet på sikt uansett. Hvis dere begge står sammen og er forberedt på det som kommer og hvordan dere sammen som par skal forholde dere til det som kommer (for det VIL komme problemer fra hans side med de holdningene de har til deg fordi du er norsk og har feil opphav). Gjør dere det ikke så er jeg rimelig sikker på at det fort blir slutt, han ender med å gifte seg med den mamma og pappa velger...

For det barnet dere har skapt sin skyld - søk parterapi nå, før barnet blir født! Dere må finne ut av hvordan dere skal styrke deres forhold (barnet vil ikke styrke forholdet!) slik at dere er rustet til å stå imot hans foreldre.

Anonymous poster hash: ae2cb...052

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...