Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg er sammen med en kosovoalbaner... Har vært i sammen ca 6 mnd... Jeg er nå Gravid.. Har ikke sakt det til han, han vill ikke ha barn enda å mener vi må ta abort pm jeg blir. Har gitt klar beskjed at det er ikke aktuelt. Skal ha dette barnet. Gjort er gjort. Da får man ta ansvar. Ham prøver å kjøpe meg føler jeg kjøper ting til meg hele tiden, virker veldig redd for å miste meg, sjalu.... Ikke intens da, han nekter for det. Og han skjuler meg for familien. Har sakt at foreldrene liker ikke at han er med norske jenter men at han driter i det.har spurt om det er noe, om han skjuler noe, at det er noe som han ikke vill fortelle meg... Jeg blir redd og forvirret. Noen som erfaring/kjenner til albanere/kosovoalbanere? Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Høres vanvittig smart ut å få barn med denne mannen. Jeg mistenker at du/dere har gjort det med vilje, dvs ingen prevensjon. Å få barn med en som ikke vil ha barn er sjelden en frydefull affære. Jeg synes du skal velge å få barnet alene, skrive far ukjent, la staten "ta bidraget" og at du lar han leve sitt eget liv. Ev. synes jeg du skal ta abort. Det er det jeg heller mest mot. Abort. Ingen barn fortjener å komme til denne verden uønsket. Anonymous poster hash: 61eb5...1c8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Nei var ikke planlagt i det hele. Ønsker selv ikke barn nå... Skulle sette inn spiral, men var forsent. Jeg brukte ikke prev nei, fordi jeg tåler ikke hormoner så legen sendte meg t gyn får å få meg kobberspiral. Og nå tar jeg ansvar for det! Det bør han også gjøre! Han visste alt like mye som meg selv. Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Helt ærlig, la han gå. Kjenner en del albanere og det er et virvar av løgn, sjalusi, trusler, vold etc. En jeg vet om truet med selvmord da han trodde kjærsten var gravid. Heldigvis var hun ikke det. To andre har giftet seg hemmelig i hjemlandet mens de hadde norske kjærster som de hadde vært sammen med i flere år. En ble oppringt og truet på livet at en albansk far, som ikke ville at sønnen skulle ha norsk kjærste. Her kunne jeg fortsatt ganske mye.... Kan bare anbefale deg ta abort eller sett far som ukjent. Anonymous poster hash: 794c5...92c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 For alle albanere er lik sant? Anonymous poster hash: 2652d...9d0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Dere snakker jo om folk som om dere skulle kjøpt dere familiehund og lurer på hvilken rase som er best. "Erfaringer med albanere?": hva er det for noe tull? Jeg er norsk og er ganske ulik naboen min som også er norsk. Anonymous poster hash: 0b9b9...b19
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 For alle albanere er lik sant? Anonymous poster hash: 2652d...9d0 Synd å si det, men akkurat når det gjelder dette folkeslaget så har jeg til gode å møte en ærlig og oppegående mann. Det er kun min mening, er jo ikke dermed sagt det er sannheten. Anonymous poster hash: 794c5...92c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Hvor gammel er mannen? Det er ikke alle albanere som er idioter. Kommer også ann på aldern til kjæresten din. Høres jo ut som han ikke er mer enn 20 år.. Så da har det vel ingenting å si om han er albaner,norsk eller tyrker! Jeg vil ikke anbefale deg noen ting, men en ting kan jeg si til deg: om du holder barnet så tviler jeg sterkt på at han blir hos deg resten av livet. De aller fleste albanere som til å med vært sammen med norske jenter i mange år, gifter seg med albanske jenter. Enten som de finner her i Norge eller henter fra hjemme landet sitt. Anonymous poster hash: 3eae6...893
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #9 Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde en albansk kjæreste og samboer da jeg var i tjue åra. Han betalte ingenting og kjøpte aldri mat. På slutten var han borte i dager og uker. Viste seg at han da hadde giftet seg i kosovo og tatt henne med til norge. De bodde sammen her og hun var høygravid. Viste seg og at i begynnelsen av forholdet vårt hadde han gjort ei norsk jente gravid. Han svindlet på jobben sin, solgte falske pass og alt mulig faenskap. Anonymous poster hash: d9df4...ad5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #10 Skrevet 16. november 2015 Var sammen med verdens "snilleste" kosovoalbaner i 7 år. Tok tid å bli akseptert av hans familie, men etterhvert var det ok. Alt jeg trodde på ang ham i 7 år var løgn, og da han ble tatt av politiet, siktet for heleri og etter han hadde sonet ferdig ble han sendt hjem. alt som jeg hadde fryktet men ikke trodd ville skje med MEG! Livredd for at folk skulle få vite osv.. I tillegg skjønte jeg etterhvert at bilde av jenta på peisen deres, IKKE var ei kusine, men hans kommende brud. De er gift idag og bor i Kosovo, han har innreiseforbud i Norge. Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet meg vekk fort som f!!! Ble kjent med mange av slagsen ila disse årene, og desverre var de alle av samme ulla. Anonymous poster hash: 88f84...de3
Villbringebringebær Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Still deg et veldig viktig spørsmål for det kommende barnet; er du komfortabel på å sende barnet alene på samvær til denne mannen?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Takk for svar alle sammen! Han er 24 år. Jeg har ikke fortalt det enda... Er livredd for hva han kommer til å si.... Jeg vet at han lyver om mange småting... Han sier selv at foreldrene ikke liker han er med norske jenter men at han driter i det og ikke bryr seg.... Ikke vet jeg, må tenke nøye gjennom dette. TS Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Vet ikke hvorfor det er sånn.... Men, tydeligvis mye tull med disse. Anonymous poster hash: d9df4...ad5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Han gikk med på det til oppdatering Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 For alle albanere er lik sant? Anonymous poster hash: 2652d...9d0 Synd å si det, men akkurat når det gjelder dette folkeslaget så har jeg til gode å møte en ærlig og oppegående mann. Det er kun min mening, er jo ikke dermed sagt det er sannheten. Anonymous poster hash: 794c5...92c Sier kanskje mest om deg dersom det er denne typen mennesker du omgås? Anonymous poster hash: fe0af...5ec
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Han gikk med på det til oppdatering Anonymous poster hash: f7bc4...447 Han gikk med på hva? Å akseptere at du velger å beholde barnet, men fortsette å skjule deg for familien og oppføre seg som om han har grunn til å være sjalu? Anonymous poster hash: ae2cb...052
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Kjenner til en albaner. Han er en skikkelig dust. Veldig kjip mot både ekskona og barna. Anonymous poster hash: 511c4...071
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 Hvorfor ØNSKER du deg problemer?!? Velkommen til 18 år med ubehag. Jeg kjenner ikke en eneste albaner, men vedder sokkene mine på at han her er en drittsekk uansett nasjonalitet. Dere er jo i konflikt allerede, tror du det blir herlighet og glede etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Ja jeg er gjerne dum.. Men det er mitt valg! Jeg får ta konsekvensene av det. Han er med på å stille opp, men det ee han som kommer til å få konflikt med familien.... Har visst noe rare tradisjoner. Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Haha du er gal, for du vet ikke hva slags problemer du vil få i framtiden med han! Anonymous poster hash: 3eae6...893
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #21 Skrevet 4. desember 2015 Ja jeg er gjerne dum.. Men det er mitt valg! Jeg får ta konsekvensene av det. Han er med på å stille opp, men det ee han som kommer til å få konflikt med familien.... Har visst noe rare tradisjoner. Anonymous poster hash: f7bc4...447 Du får ta konsekvensen av det? Ehh, det er vel heller barnet som får ta konsekvensen av det. Anonymous poster hash: 8a1f6...c2b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #22 Skrevet 4. desember 2015 Jaha, som? Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #23 Skrevet 4. desember 2015 Jaha, som? Anonymous poster hash: f7bc4...447 En far som fornekter sitt barn, et barn som blir fornektet av sin farsfamile. En far som ikke betaler bidrag, et barn som blir en kasteball på fars premisser, samvær når fat ønsker det, ustabilitet. Konflikt som kanskje far ikke er god til å skjule for barnet. Konsekvensene som barnet kan bli utsatt for er mange. Anonymous poster hash: 20a09...b37
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #24 Skrevet 4. desember 2015 Evt ikke ha noe med han å gjøre.... Jeg ønsker ikke abort, vill ikkje igjennom det igjen. Anonymous poster hash: f7bc4...447
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #25 Skrevet 4. desember 2015 Jeg er sammen med en kosovoalbaner... Har vært i sammen ca 6 mnd... Jeg er nå Gravid.. Har ikke sakt det til han, han vill ikke ha barn enda å mener vi må ta abort pm jeg blir. Har gitt klar beskjed at det er ikke aktuelt. Skal ha dette barnet. Gjort er gjort. Da får man ta ansvar. Ham prøver å kjøpe meg føler jeg kjøper ting til meg hele tiden, virker veldig redd for å miste meg, sjalu.... Ikke intens da, han nekter for det. Og han skjuler meg for familien. Har sakt at foreldrene liker ikke at han er med norske jenter men at han driter i det.har spurt om det er noe, om han skjuler noe, at det er noe som han ikke vill fortelle meg... Jeg blir redd og forvirret. Noen som erfaring/kjenner til albanere/kosovoalbanere? Anonymous poster hash: f7bc4...447 Slik går det når ein roter seg bort i slike folkeslag. Pass godt på barnet så han ikkje stikker avgårde med det. Anonymous poster hash: 35668...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå