Gå til innhold

Når klaffer det for oss?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, tusen takk for svar!! :-D Eggløsningen min har vært noen dager forsinka, så tror faktisk jeg har el i dag eller i morgen. Så da har jeg ikm Ca 1 desember! Det hadde vært verdens beste julegave.

Du virker veldig flink! Bruker du kort? Har drevet litt med kort, da jeg har det liggende, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal spå graviditet osv i kort enda :-)

Åh, tusen takk for svar!! :-D Eggløsningen min har vært noen dager forsinka, så tror faktisk jeg har el i dag eller i morgen. Så da har jeg ikm Ca 1 desember! Det hadde vært verdens beste julegave.

Du virker veldig flink! Bruker du kort? Har drevet litt med kort, da jeg har det liggende, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal spå graviditet osv i kort enda :-)

Så utrolig spennende!! :) 

Nei, jeg trenger ikke kort. Jeg legger kort også. Men det er mer generelle veiledninger. 

Så utrolig spennende!! :) 

Nei, jeg trenger ikke kort. Jeg legger kort også. Men det er mer generelle veiledninger. 

Okei :) :) Dette blir veldig spennende. Tusen takk for at du tok deg tiden til å se på meg :) Tror du det kan være denne pp det har klaffet, eller at det klaffer neste pp som da er i desember? Da blir det isåfall positiv test helt i slutten av desember/begynnelsen av januar. Skjønner det er veldig vanskelig å skille da :) Men veldig spennende. Blir veldig lett gravid, men har mista noen ganger. 

Tror jaggu jeg må ta fram korta mine igjen jeg :) 

Annonse

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...