Gå til innhold

Får ikke vekk spy fra badegulvet, bruke hvilket vaskemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk spy på baderomsgulvet i helgen og av en helt merkelig grunn får jeg det ikke vekk. Dvs, det synlige er selvsagt borte. Men det er klissete og seigt på flisene og lukter spy. Etter gnikking og gnuing i flere omganger. Det er dessverre veldig ruglete fliser, men virker som klissete er oppå de relativt rette flatene også. Blærk!!!

Anonymous poster hash: 92f9f...dc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klor?

Anonymous poster hash: 2aa4a...4eb

Skrevet

Skrubbe over med god, gammeldags gulvbørste og gulvvaskemiddel, så tørke over med litt klor? 

Anonymous poster hash: 8fe24...443
Skrevet

Eddik

Anonymous poster hash: ee352...b7e
Skrevet

Skurekost og vanlig gulvvaskemiddel, men bytt vann ofte. Vask-tørk (med fille)-vask-tørk.

Anonymous poster hash: 04fdf...251
Skrevet

Nå har jeg prøvd gnikke med skurebørste. Vaske over flere ganger, tørke imellom og med rent vann til slutt som tørkes. Klissete enda!! :-o jeg blir mildt sagt gal!

Skrevet

Nå har jeg prøvd gnikke med skurebørste. Vaske over flere ganger, tørke imellom og med rent vann til slutt som tørkes. Klissete enda!! :-o jeg blir mildt sagt gal!

Er du sikker på at det ikke bare er i ditt hode det er klissete?

Anonymous poster hash: 04fdf...251

Skrevet

Hva slags såpe har du brukt da? Jeg ville prøvd noe skikkelig sterkt, som salmiakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...