Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg har veldig vondt i halsen,spesielt pÄ hÞyre side av halsen og hÞyre Þret!?!GÄr _greit_Ä spise, men det er vondt, akkurat som om det sitter en vond klump i halsen.Ville dere dratt til legen eller spist halstabletter og sett det an et par dager til?  Anonymous poster hash: 532ed...5e3
Gjest SekretÞsa Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 SÄnn har jeg det stadig. Aldri reist til legen for det. Du kan sjekke om du har prikker/belegg baki halsen. Er det det,sÄ bÞr du dra til legen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Jeg klarer ikke se stortđdropper legen forelĂžbi, har ikke feber.Noen gode halstips? Â Anonymous poster hash: 532ed...5e3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Zyx er gode. De er lokalt smertestillende og litt betennelsesdempende.  Ellers sÄ tar jeg en "Liten sterk en" pÄ kvelden. Ikke noe "godt" brennevin, helst det verste jeg vet (WHiskey), man skal gurgle det ned i halsen rett og slett. Har prÞvd med munnvann, men kommer ikke "Langt nok ned",- da Mà man nemlig svelge det,- og munnvann tror jeg har noe innebygd oppkastfremkallende...SÄ da blir det "drikkelig" alkohol (selv om jeg betviler Whiskey er drikkelig.....)  PÄ det verste kan jeg ogsÄ ta Vademecum, helle lit over i et eggeglass og dyppe en Q-tips i dette (IKKE vann det ut) og "smÞre" halsen der det er vondt med dette.. Krever litt trening,- for og ikke trigge oppkastrefleks,- men synes det funker. Kan gjÞre dette flere ganger om dag.... Anonymous poster hash: 04598...25f
TPK Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Ved halsbetennelse fÄr man som oftest (hÞy) feber i tillegg. NÄr jeg har hatt det er det sÄ vondt at jeg ikke orker Ä svelge mitt eget spytt engang, satt i sofaen med en spyttekopp, haha (ekkelt ja!). SÄ hvis du bare er litt sÄr og uten feber tipper jeg det er noe annet. Men er du ikke bedre til slutten av uka ville jeg gÄtt til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ