Gå til innhold

Føler meg utslitt

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg følt meg konstant utslitt. 
Jeg er ikke "bare" sliten, jeg føler meg totalt tappet for energi. Bare det å komme seg ut av sengen er en kjempe utfordring. Bena mine føles som gele når jeg går, og jeg har rett og slett ikke lyst til å gjøre noe som helst. Det første jeg tenkte på når jeg våknet idag tidelig var hvor utrolig sliten jeg følte meg, og at jobb imorgen virker uoverkommelig. Jeg har brukt hele dagen på å grue meg til å jobb imorgen bare fordi jeg er sliten. Dette ligner ikke meg i det hele tatt, og jeg begynner nesten å bli litt redd. 

Dette ble et sikkerlig klage-innlegg, men det er altså sånn jeg føler meg akkurat nå. 
Noen som har opplevd det samme? Evt funnet noe som har hjulpet? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144246781-f%C3%B8ler-meg-utslitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ekstremt tappet for energi er jo ofte symptom på depresjon eller mangel av vitaminer eller mireraler eller blod.

Kanskje du bør ta blodprøver? 

Men når det er sagt så blir man ekstremt utmattet av å være gravid, dessverre. 

Anonymous poster hash: be20d...bd1

var sånn tappet for energi for noen uker siden, og det skjer i perioder hvor babyen gjennomgår en kraftig vokseperiode hvor mye utvikles på en gang :) normalt i 1.trimester :) men kan lett komme dersom du blir tappet for noen vitaminer/mineraler som babyen trenger og du ikke har nok av selv :)

Jeg var helt enormt trøtt fra uke 6-9 ca. Følte jeg aldri våknet og helgen var faktisk verre enn ukedagene. Og jeg grudde meg alltid til mandagene, for jeg var jo mer trøtt søndags kveld enn når helgen begynte. Nå har det begynt å bli bedre, har litt mer overskudd, men likevel trøtt. Men tvinger meg selv på trening 2-3 ganger i uken, for jeg føler det hjelper litt. Men akkurat nå er jeg faktisk sykemeldt. Har fått en kraftig forkjølelse som gjør at jeg ikke får sove om natten og med trøttheten på dagen fungerer jeg dårlig. Men satser på at det blir bra så snart jeg får sove litt på natten igjen. 

Anonymous poster hash: 33299...6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...