NoN Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Ønsker meg nye kasseroller til jul - hvilke anbefaler du? Eneste viktige for meg er at både gryte og lokk kan tas i oppvaskmaskinen, og at det ikke er begrensninger i hvilke redskaper som kan brukes i dem. Anbefalinger tas i mot med takk!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Har nylig investert i nye kasseroller og valget falt på sabor fra Tilburds uten belegg inni. Liker veldig godt de tykke bunnene og det stilrene utseende Anonymous poster hash: 09566...ded
NoN Skrevet 15. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2015 Har nylig investert i nye kasseroller og valget falt på sabor fra Tilburds uten belegg inni.Liker veldig godt de tykke bunnene og det stilrene utseende Anonymous poster hash: 09566...ded Takk - dem skal jeg sjekke ut!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 All steel fra høyang. Anonymous poster hash: 60f8f...18e
NoN Skrevet 15. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2015 All steel fra høyang. Anonymous poster hash: 60f8f...18e Takk - de ser også kjempefine ut!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Eva Solo Gravity. Best i test, lokk med sil, kan stables oppi hverandre slik at de ikke tar mer plass enn den største kjelen og de er på tilbud på Kitch'n. Sabor som en nevner over her er Tilbords sitt eget merke. Billige Kina-varer som de tar design-pris for. Ofte er designen kopiert fra et kjent merke, men disse kjelen har jeg ikke sett. Hadde uansett styrt unna. Anonymous poster hash: 812c2...1a2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #7 Skrevet 16. november 2015 Eva Solo Gravity. Best i test, lokk med sil, kan stables oppi hverandre slik at de ikke tar mer plass enn den største kjelen og de er på tilbud på Kitch'n. Sabor som en nevner over her er Tilbords sitt eget merke. Billige Kina-varer som de tar design-pris for. Ofte er designen kopiert fra et kjent merke, men disse kjelen har jeg ikke sett. Hadde uansett styrt unna. Anonymous poster hash: 812c2...1a2 Det er tykkbunnede stålkjeler. Hvordan kan du kalle det billige kina-varer? Hvilken utdannelse og erfaring har du med kjeler? Anonymous poster hash: 09566...ded
Anonym bruker Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Eva Solo Gravity. Best i test, lokk med sil, kan stables oppi hverandre slik at de ikke tar mer plass enn den største kjelen og de er på tilbud på Kitch'n. Sabor som en nevner over her er Tilbords sitt eget merke. Billige Kina-varer som de tar design-pris for. Ofte er designen kopiert fra et kjent merke, men disse kjelen har jeg ikke sett. Hadde uansett styrt unna. Anonymous poster hash: 812c2...1a2 Det er tykkbunnede stålkjeler. Hvordan kan du kalle det billige kina-varer? Hvilken utdannelse og erfaring har du med kjeler? Anonymous poster hash: 09566...ded Jeg jobber med det. Sabor har kanskje tykk bunn, men Sabor merket er Tilbords sitt egenproduserte billigmerke. Dvs produsert billig i Østen, selges dyrt med enorm fortjeneste. Designet bruker de lite på, de ser heller på populære merker. Anonymous poster hash: 812c2...1a2
NoN Skrevet 16. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2015 Eva Solo Gravity.Best i test, lokk med sil, kan stables oppi hverandre slik at de ikke tar mer plass enn den største kjelen og de er på tilbud på Kitch'n. Sabor som en nevner over her er Tilbords sitt eget merke.Billige Kina-varer som de tar design-pris for.Ofte er designen kopiert fra et kjent merke, men disse kjelen har jeg ikke sett. Hadde uansett styrt unna. Anonymous poster hash: 812c2...1a2 Tusen takk - de ser kjempefine ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå