Gå til innhold

prute på finn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere legger ut ting på finn, forventer dere å få den prisen dere legger ut, eller er det vanlig at de som kjøper pruter ned prisen?

Anonymous poster hash: 0b360...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er ok at noen kommer med et tilbud under prisen jeg har satt. Da vet jeg jo at jeg kan få solgt gjenstanden billigere om jeg ikke får den prisen jeg vil ha.

Anonymous poster hash: b58c4...64e

Skrevet

Veldig vanlig med pruting, men latterlige tilbud (som halvparten av en allerede lav pris) blir bare ignorert. Jeg kan fint vurdere å selge billigere enn jeg har lagt ut, men da må kjøper som regel finne seg i å vente et par dager så jeg får sett om noen tilbyr mer først. Noen ganger har jeg også kommet med mottilbud, så har vi møttes på halvveien.

Anonymous poster hash: f3f64...722
Skrevet

Jeg selger aldri for noe lavere enn det jeg har bedt om. Men nå priser jeg etter hva jeg selv ville betalt og ikke hva alle andre skal ha. Får alltid solgt uten forsøk på pruting, så det er visst riktig. Jeg får fnatt av pruting og gjør det ikke selv..😊

Anonymous poster hash: 90c34...dfc

Skrevet

Mange som pruter. Toppen av frekkhet var en som skulle kjøpe noe til ungen sin. Han kom med barnet for å prøve den ut. Vi pratet litt løst og fast. Prisen var avtalt på forhånd.

Siden jeg syntes de var trivelige tilbød jeg å gi bort noe ekstrautstyr uten ekstra kostnad. De ville ha den ene men den andre delen hadde de fra før. Dette var ekstrautstyr som kostet 700 kr totalt. Som de skulle få gratis.

Gjenstanden jeg solgte hadde vi avtalt 650 kroner for. Men i det de skulle til å gå og betale for seg fikk jeg en 500-lapp i hånden "siden de ikke trengte den ekstra delen" også gikk de bare.

Jeg ble så perpleks da det skjedde at jeg egentlig ikke forstod hva som hendte før de hadde kjørt sin vei. Ikke tror jeg at det hadde vært rett å si noe foran ungen til denne mannen heller. Han var jo lykkelig uvitende.

Dødsfrekt, og jeg skal ihvertfall ikke være snill i fremtiden. Har jeg ekstrautstyr skal jeg heller si at de kan få det utenom for en ekstra 50-lapp

Anonymous poster hash: 058fe...d27

Skrevet

Jeg solgte en emmaljunga vogn.

Den er strøken og ble lagt ut for 1000 kr. Skrev i annonsen at den var ferdig pruta.

I en mnd var den den billigste emmaljunga vogna på finn.no men fortsatt måtte folk prute. Fikk mange "bud" på 800.

En kveld satte jeg ned prisen til 800, bare for å se, og tror du ikke jeg fikk 5 "bud" på 600??? 3 av dem hadde tidligere bydd 800 for vogna!

Satte opp igjen prisen og den ble solgt noen dager etterpå.

Folk er frekke på finn.no

Skrevet

Jeg ville virkelig ha vogna jeg fant på finn

Pruta ikke

Anonymous poster hash: edc7c...2b2

Skrevet

Jeg legger alltid ting ut til en fornuftig pris, heller litt lavt enn litt høyt. Får alltid flere som vil kjøpe til den fastsatte prisen.

Folk som sender meg forespørsler om å få kjøpe til lavere pris (som regel på dårlig norsk: for eksempel "jai betale deg 200 kr for TV. Få den i dag" for noe som koster 500 kr) ignorerer jeg, jeg synes det er så frekt

Anonymous poster hash: 54558...307

Skrevet

Kommer jo an på om jeg synes prisen er grei eller ikke;)

Skrevet

Jeg setter ofte prisen litt høyere enn hva jeg forventer å få.

Gidder ikke å svare på folk som kommer med skambud.

Jeg er veldig glad i tanken om gjenbruk, men noen personer fra finn.no kan virkelig tøye tålmodigheten. Jeg har gitt bort masse ting, og presisert at det må hentes i 4. Etasje uten heis. Så mange spør om jeg kan komme ned. Bære ned en kommode noen skal få gratis..jau..

Skrevet

Jeg prøver å prute, men får aldri ned prisen...

Gir ofte etter når jeg selger ting når andre pruter... 

Anonymous poster hash: ade5f...803
Skrevet

Mange som pruter. Toppen av frekkhet var en som skulle kjøpe noe til ungen sin. Han kom med barnet for å prøve den ut. Vi pratet litt løst og fast. Prisen var avtalt på forhånd.

Siden jeg syntes de var trivelige tilbød jeg å gi bort noe ekstrautstyr uten ekstra kostnad. De ville ha den ene men den andre delen hadde de fra før. Dette var ekstrautstyr som kostet 700 kr totalt. Som de skulle få gratis.

Gjenstanden jeg solgte hadde vi avtalt 650 kroner for. Men i det de skulle til å gå og betale for seg fikk jeg en 500-lapp i hånden "siden de ikke trengte den ekstra delen" også gikk de bare.

Jeg ble så perpleks da det skjedde at jeg egentlig ikke forstod hva som hendte før de hadde kjørt sin vei. Ikke tror jeg at det hadde vært rett å si noe foran ungen til denne mannen heller. Han var jo lykkelig uvitende.

Dødsfrekt, og jeg skal ihvertfall ikke være snill i fremtiden. Har jeg ekstrautstyr skal jeg heller si at de kan få det utenom for en ekstra 50-lapp

Anonymous poster hash: 058fe...d27

Vanvittig frekk oppførsel! Men utrolig synd dersom én slik opplevelse får deg til å tenke at du "ihvertfall ikke skal være snill i fremtiden". 

Anonymous poster hash: 0bd46...41b

Skrevet

jeg skriver stort sett ferdig pruta hvis jeg ikke vil ha mindre på det, de fleste respektere det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...