Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Har hørt om noen som har kjøpt spesielle kasser/ bokser til mannens adventskalender, men jeg glemte å spørre hvor og finner ingenting ved å google det. Kan jo kanskje kjøpe en normal ølkasse, men ikke fullt så dekorativ og sikkert ikke plass til alle flasker m (spesial-) øl ? Anonymous poster hash: 0c88e...a59
Anonym bruker Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Dra innom en "romasjappe" og hør. Anonymous poster hash: ed863...0c0
Serepta Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Gulating ølutsalg har sånne trekasser med 24 rom i.
MarshOfDecay Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Jeg pleier å plukke med meg to vinkasser fra Vinmonopolet. Disse dekker jeg med julepapir rundt alle sidene. På toppen fester jeg garn på kryss og tvers, slik at jeg får 12 "hull". Disse tar jeg så lim på og deretter tar jeg på matpapir/julepapir. Husk å putte i øl før matpapiret festes til garn og boks. Skriver på tall og vips er kalenderen ferdig. Må gjøres to ganger for å få 24 øl,selvfølgelig Mannen har en liten kniv liggende ved kalenderen, slik at han lett får hull på papiret. Pga garnet som sitter fast i matpapiret, revner det ikke. Bare dagens luke blir åpnet. Fant på dette selv for maaaange år siden, og er meget fornøyd. Så kreativ har jeg aldri vært
Håpet ble virkelighet! Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Takk for tips, da finner jeg ut noe lurt! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå