Gå til innhold

Hvordan få utbetalt penger fra kreditnota?

Anbefalte innlegg

For to uker siden mottok jeg mail med beskjed om at jeg har fått en kreditnota. Det står ingen utbetalingsdato, bare beløp og fra hvem. Hvordan får jeg disse pengene på konto? Takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: 82e0f...2fe

Fortsetter under...

Ikke noe vits å gå til post i butikk eller noe. Du må ta kontakt med firmaet og oppgi kontonummeret du ønsker beløpet tilbakeført til og så har du det på konto i løpet av 3-14 dager (varierer fra firma til firma)

Anonymous poster hash: 3398a...7ec

Det er ikke sånn at du bare får penger for en tilgodelapp.. Hvorfor aksepterte du det om det er penger du vil ha? Du får ringe selskapet og spørre om dere kan forandre avtalen.

Anonymous poster hash: d2fb2...9d5

Det er ikke sånn at du bare får penger for en tilgodelapp.. Hvorfor aksepterte du det om det er penger du vil ha? Du får ringe selskapet og spørre om dere kan forandre avtalen.

Anonymous poster hash: d2fb2...9d5

En kreditnota er da ingen tilgodelapp.

Anonymous poster hash: 0c725...0da

Annonse

Hi her. Jeg har betalt for mye inn til aktivitetsskolen og fikk kreditnota fra dem. Venter fortsatt etter to uker at pengene skal komme inn på konto, men må kanskje oppgi kontonr?

Hi her. Jeg har betalt for mye inn til aktivitetsskolen og fikk kreditnota fra dem. Venter fortsatt etter to uker at pengene skal komme inn på konto, men må kanskje oppgi kontonr?

Jepp, det må du. Eller det kan motregnes neste faktura.

Anonymous poster hash: 0c725...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...