Gå til innhold

Hvilken klinikk er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei 

Jeg har nettopp vært gjennom IVF som enslig, og dro derfor til Danmark. Benyttet Storkklinik. Det er ikke den billigste, men fikk den anbefalt. Andre jeg kjenner har byttet over til CFC (Copenhagen Fertility Clinic), fordi det er rimeligere. Du får ikke samme gode service, som å vente på enerom etc. etter uttak, men økonomisk sett lønner det seg. Det finnes flere andre klinikker også som er rimeligere enn Stork, så her må du nesten bare sjekke priser på hjemmesidene deres :-) Lykke til!

Anonymous poster hash: 50280...d4a

Tusen takk for svar :)

Storkklinik er absolutt favoritten, men den er så veldig dyr. Har også sett på cfc, som er bitte litt billigere. Hadde håpet det var noen klinikker som var enda billigere enn de igjen :) Har prøvd å google klinikker, men synes ikke det var så lett å finne noen. De fleste lå på samme pris. Jeg får kanskje bare lete meg frem litt :)

Takk skal du ha, lykke til du også! :)

Anonymous poster hash: 006af...107

Takk. Jeg er nå gravid - så håper bare at svangerskapet går som det skal :-) Fikk satt inn to egg. Så det aldri som en mulighet før jeg dro ned, men sjansen er større - og ble gravid med ett barn. Innrømmer at to kunne ha blitt tøft... Jeg var ganske uheldig med at medisinene var ganske dyre, så håper at du slipper unna det.

Anonymous poster hash: 50280...d4a

Oj! Så morro! Gratulerer så mye!! :D Ja da var du heldig som ble gravid med bare en. Vet ikke om jeg hadde turt å ta sjansen :P Hehe! Så kjedelig at du fikk dyre medisiner, akkurat som det ikke er dyrt nok fra før. Men nå ble det jo verdt det tilslutt :D Kjøpte du ett forsøk bare, eller en pakke på 3?

Anonymous poster hash: 006af...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...