Gå til innhold

Dere som er kommet langt på Candy crush...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerne de kvernene eller hva det er som kommer fra bane 1326? Er kommet meg til 1334 nå, og fjernet kvernene ved å matche noen borti kvernen, men på 1334 er det jo så mange av dem, og sjokoladen vokser så innmari! 

Hjelp?!

Anonymous poster hash: b2668...655
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jeg gikk inn på denne tråden fordi jeg trodde jeg hadde kommet langt. Så feil kan man ta😄 Er på brett 522! Så, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

Du må treffe dem når du sprenger et stripete drops.

Skrevet

Hehe...jeg gikk inn på denne tråden fordi jeg trodde jeg hadde kommet langt. Så feil kan man ta😄 Er på brett 522! Så, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Jeg også. .. er bare på 450 eller noe

Anonymous poster hash: 5e552...9f3

Skrevet

Du må bare fortsette å prøve, for det brettet er kjempevanskelig! Prøv å få til stripedrops med diskokule! Sånne innpakkede drops er også gull verdt for å ta sjokolade.

Lykke til 😉

Anonymous poster hash: 8854c...248

Skrevet

Haha, jeg logget også inn her, men er bare på lvl 960, så feil kan man ta. Aner ikke hva kverner er. Hvis du mener de virvelvindene, så må du treffe de med stripete eller de pakkede godteriene for å fjerne de, men kverner er sikkert noe annet :) Lykke til

Anonymous poster hash: 4df2d...056
Skrevet

Du må bare fortsette å prøve, for det brettet er kjempevanskelig! Prøv å få til stripedrops med diskokule! Sånne innpakkede drops er også gull verdt for å ta sjokolade.

Lykke til

Takk, får bare fortsette å prøve da. Hadde håpet noen ga meg en aha-opplevelse her :P 

Og til dere andre, så kom de kvernene på brett 1326, så det er ikke spiraler og popcorn og sånn - hadde det bare vært så vel! Men dere er kommet langt dere også, virkelig. Synes nesten det er flaut å ha kommet så langt, men jeg har mye dø-tid i hverdagen :P

Skrevet

Fanken!! Nettopp kranglet med mannen som hadde en kollega som hadde sagt han var kommet over 1500. Og jeg nekta!! Fantes ikke så langt enda.

Jeg har kommet til 1293 og møtte verktøy for et par uker siden, regnet med det betydde "under konstruksjon"??

Eller er du helt på slutten av episoden nå? Verktøy neste??

Anonymous poster hash: 59787...e7c

Skrevet

Er på 1310 ser ikke levels etter det. Er du på android? Du har flere lvls enn meg.

Skrevet

Fanken!! Nettopp kranglet med mannen som hadde en kollega som hadde sagt han var kommet over 1500. Og jeg nekta!! Fantes ikke så langt enda.

Jeg har kommet til 1293 og møtte verktøy for et par uker siden, regnet med det betydde "under konstruksjon"??

1500 er vel å overdrive. Jeg kan ikke se flere enn 1340. Etter det er det stengt, og det åpner vel ikke nye før neste uke en gang ;)

Skrevet

Spiller du kun på app? Eller også gjennom Facebook på PC?

Skrevet

Er på 1310 ser ikke levels etter det. Er du på android? Du har flere lvls enn meg.

Meg? Er på både android og PC ;)

Skrevet

Meg? Er på både android og PC ;)

Nei, ikke du😜

På mobilapp er det vel ikke lagt til alle brettene?

Jeg har kommet så langt som det går an, venter på flere brett😳 Brett 1310 er det siste spillet jeg får opp på appen og jeg har jo kommet mye lenger🙈

Skrevet

Jeg er på level 28 😅😅 har dere noen tips til meg?:-) til sånn etterhvert 😂

Skrevet

Bare app 😀

Skrevet

Er bare på level 1099. De dukker opp mye fortere på pc de nye brettene.

Skrevet

Jeg er på level 28 😅😅 har dere noen tips til meg?:-) til sånn etterhvert 😂

Åh huff! Maaange timer stirring i skjermen foran deg😂 synes det ble gøyere etterhvert, når de forskjellige spesialtingene kom til. Godt spredt utover spillet. Så noe å glede seg til 🙊

Ellers, gjerne slutt mens du har sjansen😱😂😂

Skrevet

Bare app 😀

Der har du forklaringen😉 Du må over til PC 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...