LilleGullkornet Skrevet 20. januar 2016 #126 Del Skrevet 20. januar 2016 Bra med meg, formen er fin Er 16 (16+2) uker på vei og har oul om 1 1/2 uke Gleder meg til å se den lille jenta igjen. Utrolig hvor fort tiden går, og tanken på at jeg allerede nærmerer meg halvveis i svangerskapet er veldig morsomt! Tiden går veldig fort om dagene, heldigvis Eneste som mangler nå er babymagen, hehe. Føler meg litt "dvask" om dagen, men er vel bare magen som forbereder seg på vokse, forhåpentligvis Gleder meg til å føle meg gravid! Å ha noe å ta og kjenne på Jeg har også begynt å planlegge mye på babyrommet og litt oppussing til våren. Har planlagt mye av innkjøp, dekorering osv. Har forøvrig handlet barnevogn og litt annet småtteri. Var jo masse salg og 50% på Name It, så jeg har hamstret boddies, og kjøpt et par rosa klær (med byttelapp om oul viser noe annet! ) Gleder oss veldig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144246583-julibabyer-2016-%E2%9D%A4%EF%B8%8F%E2%9D%A4%EF%B8%8F/page/6/#findComment-147680740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå