Gå til innhold

Skal kjøpe ny vedovn, hva er finest svart eller hvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kleberstein utgår. Synes den hvite fra Jøtul er fin. Men redd hvit vedovn er et motefenomen, og at jeg blir fort lei. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 77341...070

Skrevet

post-42-146285_thumb.png

Skrevet

Hva er feil med kleber? Kjempeøkonomisk. Ellers er jeg enig med deg, hvit ovn er en moteting. Husker vi hadde hvit hjemme, den gulnet med årene og ble stygg. 

Skrevet

Svart! Den hvite vil gulne temmelig raskt.

Anonymous poster hash: 1ae8a...4e6

Skrevet

Dersom det skal være effekt av kleber må hele ovnen væte kleber, og det er rett og slett for dyrt!

Skrevet

Det var hvit vedovn i huset her når vi flyttet inn. Den var ikke like fin i fargen lenger og dersom du bruker den ofte må den vaskes veldig ofte for å ikke være skitten og stygg.

Skrevet

Svart, hvit blir stygt veldig fort og hvor ofte har du lyst til å vaske en vedovn for å holde fargen vedlike :)

Anonymous poster hash: 02ea9...061
Skrevet

Kleber er best. Hvorfor utgår det?

Ville valgt svart fremfor hvit i ditt tilfelle

Skrevet

Sort eller grå, for en ovn skal vare lenge. Kan ikke tenke meg at hvit ovn ere hvit lenge om den brukes ofte.

Vi har grå ovn, veldig fornøyd med den faktisk. Skulle ha sort, men denne ovnen var den eneste som tok så store kubbe som jeg ønsket og hadde den fasongen som passet. Utseende messig er den nok litt gammeldags, men det bryr meg ikke. Vi fyrer så mye at vi vil ha en ovn som er grei i bruk. Mine foreldre kjøpte ny ovn og den tar bare små kubberr, kan ikke ha mye i, kommer mye aske ut, og glasset må vaskes ofte.

Anonymous poster hash: ae6d3...f44

Skrevet

Vi har hvit kleberstein, hatt den i 4 år og like fin nå som da den var ny - mye brukt og aldri vasket (bortsett fra glassdøra som vaskes jevnlig). Hvit er helt klart finest, og ingen moteting spør du meg!

Anonymous poster hash: 9b70a...922

Skrevet

Noen flere som har erfaring med hvite vedovner?

Anonymous poster hash: ba6e7...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...