Gå til innhold

Spontan abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg er i uke 8 + 2. Hadde spotting i morges, og ringte lege. Var på førstegangs kontroll i går, leverte urinprøve som gav positivt utslag. Fikk komme til lege i dag. Hun tok ultralyd, og fant ingenting i livmora :( Men merkelig var det, for jeg har jo nesten ikke blødd. Har omtrent ikke blødd etterpå heller. Og ikke noen smerter. Hun nevnte graviditet utenfor livmoren, men da skulle jeg hatt smerter og vært uvel. Hun er ikke rutinert når det gjelder ultralyd skal sies, og ultrlyd maskina er nok ikke av nyeste sort. Bor på et lite sted. Noen med samme erfaring ? Kommer ikke blod i trusebindet, bare så vidt det vises litt på toalettpapiret når jeg tørker meg.

Anonymous poster hash: 4e450...170
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bedt om hcg måling for å se om der er stigning eller om det synker.

Anonymous poster hash: a0aef...f12
Skrevet

Var sånn min sa begynte. Tenkte at det ikke var nok blod til å være sa, tok ul som ikke fant noenting. Blødningen tok seg opp to dager etter og blødde heftig i en ukes tid. Tok også hcgprøver for å sjekke stigning/synking.

Skrevet

Har du funnet ut noe mer om hva som kunne vært årsaken til den lille spottinga? Jeg hadde villet krevd et årntli svar fra dem, evt ny sjekk som gir resultater. Hvis jeg forstår det rett så ble du fortalt at de ikke så noe? Og undret litt rundt svangerskap utenfor livmoren, bare at da burde du ha følt smerte?

Det kan jo være at hun ikke fant fram der inne pga hun er ny da?

Det er ikke så uvanlig med litt spotting under svangerskapet, har ei venninne som nyli fikk ei jente nå, hun drev å småblødde gjennom hele svangerskapet. Men syns legen burde gitt deg et bedre svar altså.. klem til deg.

Skrevet

Dårlig av legen å ikke avklare ordentlig! Det er ikke akseptabelt! Håper du får ordna opp i dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...