Gå til innhold

Ny på EL testing, hvordan funker dette?😊

Anbefalte innlegg

Skal man ta én test hver dag fra dag 12?

Regnes den dagen jeg fikk TR som dag 1?

Hvor mange dager skal jeg teste?

Og når den blir negativ igjen, betyr det at EL er ferdig, og det er liten sjangse for å bli gravid?

Håper noen kan gjøre meg litt klokere 😊

Fortsetter under...

Ville startet fra dag 10 da noen har tidlig eggløsning. Ville testet morgen og kveld første syklusen siden noen har kun en kort stigning. Når du finner ut av hvor lenge du tester positivt (jeg feks har alltid positiv test i 2 dager, det holder deformert å teste 1 gang pr dag for meg).

Dagen du får mensen (ordentlig mens, ikke spotting) er syklus dag 1. Når testen er negativ igjen betyr det at eggløsningen har Vært - men husk at egget kan bli befruktet i 24 timer etter det har sluppet , så du er fruktbar i ett døgn etter negativ test , sånn ca 😊 Lykke til 😄

Ville startet fra dag 10 da noen har tidlig eggløsning. Ville testet morgen og kveld første syklusen siden noen har kun en kort stigning. Når du finner ut av hvor lenge du tester positivt (jeg feks har alltid positiv test i 2 dager, det holder deformert å teste 1 gang pr dag for meg).

Dagen du får mensen (ordentlig mens, ikke spotting) er syklus dag 1. Når testen er negativ igjen betyr det at eggløsningen har Vært - men husk at egget kan bli befruktet i 24 timer etter det har sluppet , så du er fruktbar i ett døgn etter negativ test , sånn ca 😊 Lykke til 😄

Noen har el 48 timer etter LH-toppen, de vil derfor ha negativ test før egget slipper. Tempstigning er et bedre tegn på at el har vært.

Anonymous poster hash: 951e9...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...